micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Ze zien er niet uit, maar ze blijven in ieder geval staan. De vorige werden namelijk dynamisch bijgewerkt en dus zou op den duur hét moment uit het plaatje verdwenen zijn.
[ Voor 53% gewijzigd door Harm op 01-01-2003 20:03 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
Ik was bij vrienden ver van een inet aansluiting, maar als die er wel geweest was, had ik waarschijnlijk ook wel even een prettig nieuwjaar gewenst. Niet om 12.00 uur precies natuurlijk
MAar goed, daarvoor zul je waarschijnlijk bij Kees, AntonT of ACM moeten zijn, hoewel je zelf ook op de frontpage op de stats pagina kan kijken
Staan alleen geen absolute getallen bij he.
Toch nog best veel zo te zien.
micheljansen.org
Dat was natuurlijk wel een beetje overdereven, maar ik bedoel dus: Wie zat op GoT in plaats van met vrienden / familie te toosten.
micheljansen.org
Geen sociaalleven? Tja sommige vinden van wel, naja jammer dan, zolang ik er geen probleem mee heb mogen ze zeggen wat ze willen.
* BreadFan had dat ook gedaan, ware het niet dat hij ver van de bewoonde wereld en internet was
[ Voor 7% gewijzigd door BreadFan op 01-01-2003 19:56 ]
Same here.BreadFan schreef op 01 januari 2003 @ 19:56:
Wel leuk om te zien dat men na twaalven even naar GoT rent om daar kennelijk een gelukkig nieuwjaar te wensen.
* BreadFan had dat ook gedaan, ware het niet dat hij ver van de bewoonde wereld en internet was
*calling for ACM*
Hoeveel posts zijn er om 0:00 gedaan?
micheljansen.org
https://wren.co/join/Devian
420 actieve users om 0:00, dit versus 1100-1200 voor een 'normale' nacht.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Ik vindt het maar lomp om te zeggen dat mensen die veel met computers bezig zijn geen leven hebben
Lezen is ook een kunst hè. Dat heb ik dus niet gezegd.Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 12:05:
maar goed, wat is nu een normaal leven en wat niet?
Ik vindt het maar lomp om te zeggen dat mensen die veel met computers bezig zijn geen leven hebben
micheljansen.org
dawuss schreef op 02 January 2003 @ 13:16:
[...]
Lezen is ook een kunst hè. Dat heb ik dus niet gezegd.
dawuss schreef op 01 January 2003 @ 19:45:
Ik zat zelf met de jaarwisseling lekker bij m'n vriendin, maar ben toch wel benieuwd hoeveel tweakers er zo weinig sociaal leven hebben dat ze om 12:00 op 31-12-2002 op internet zaten
Welke mod / sysadmin met database access geeft mij hier antwoord op?
en nee, dit topic is niet als flame/troll bedoelddawuss schreef op 01 januari 2003 @ 19:45:
Ik zat zelf met de jaarwisseling lekker bij m'n vriendin, maar ben toch wel benieuwd hoeveel tweakers er zo weinig sociaal leven hebben dat ze om 12:00 op 31-12-2002 op internet zaten
Welke mod / sysadmin met database access geeft mij hier antwoord op?

Verwijderd
is toch gewoon de harde waarheid? als je hier om 00.00 gaat zitten posten tja, dan uh, ach laat ook maar..... die mensen weten dat zelf ook wel denk ik|HunterPro| schreef op 02 January 2003 @ 14:45:
[...]
en nee, dit topic is niet als flame/troll bedoeld![]()
![]()
Of je nu irl mensen gaat pesten met het geijkte "blablabla nieuwjaar" of je doet het online, het effect is hetzelfde.
Ik had het ook wel gedaan trouwens, en ik kan niet zeggen van mezelf dat ik geen sociaal leven heb. Trouwens, dat doet niet eens ter sprake, wat dacht je van de mensen die de familie of vrienden even zijn ontvlucht door even gouw een berichtje te posten?
Het is 2 seconden werk en wie kan er aan 2 seconden typwerk zien of iemand een sociaal leven heeft of niet.
Ik heb nog steeds geen post stats gezien.
onder deze lijn is de zinloze discussie over het wel of niet hebben van een sociaal leven voor sommige tweakers afgelopen.
=================================================================
micheljansen.org
Tot deze lijn:dawuss schreef op 02 januari 2003 @ 20:08:
Dit topic is zeker niet als flame/troll bedoeld. Zie je dieniet ofzo
Ik heb nog steeds geen post stats gezien.
onder deze lijn is de zinloze discussie over het wel of niet hebben van een sociaal leven voor sommige tweakers afgelopen.
=================================================================
Mensen die dit soort topic's starten hebben zelf geen sociaal leven, want anders was je er niet in geinteresseerd hoeveel mensen net zoals jou zijn
Verwijderd
leen is inderdaad een kunst, ik schreef "je hebt mensen....." en daar bedoelde ik niet jou meedawuss schreef op 02 January 2003 @ 13:16:
[...]
Lezen is ook een kunst hè. Dat heb ik dus niet gezegd.

doe ik volgend jaar welVerwijderd schreef op 02 January 2003 @ 20:40:
wat denk je van een scriptje/cronjob die om 12:00 post![]()

En wat die stats betreft, 2e post daar staan ze, punt

Hoi
Ik zat zelf eerder te denken aan een query in de richting van
select count blabla from blabla where 12:10 > PostTime > 11:55
micheljansen.org