Toon posts:

Power led 3 pins, maar moet 2 pins zijn.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik had een P2 350 Mhz en die wou ik gaan opvoeren naar een amd athlon xp 2100+

Ik heb de spullen gehaald, en nu was ik het in elkaar aan het zetten, maar nu past mn power led er niet meer bij. want die heeft 3 pinnetjes nodig maar ik heb er maar 2 voor...

Mb = Gigabyte GA-7VAX

Groeten,
Raymond

Verwijderd

Powerled niet aansluiten :P

Je kunt ook powerleds los kopen... moet je even informeren bij een pc zaak in de buurt. Maar je hebt denk ik nog je oude kast? Hoeveel wat is die voeding? Want, daar kun je ook problemen mee krijgen?

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

zitten er op je mobo 2 pinnen of heb je er 3 op zitten? Voor sommige ledjes heb je namelijk maar 2 pinnetjes nodig. Voor een dual (?) colored led heb je geloof ik 3 pinnen nodig. Oranje wanneer stand-by

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• stunn0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08 15:26
dan zal je er een 2-polig stekkertje aan moeten zetten

in principe heeft een led'je helemaal niet 3 pinnetjes nodig

p.s. misschien is het makkelijker om in het vervolg ook nog eventjes te omschrijven wat je vraag is in plaats van alleen te beschrijven wat het probleem is (opbouwende kritiek)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

stunn0r schreef op 01 January 2003 @ 19:17:
dan zal je er een 2-polig stekkertje aan moeten zetten

in principe heeft een led'je helemaal niet 3 pinnetjes nodig

p.s. misschien is het makkelijker om in het vervolg ook nog eventjes te omschrijven wat je vraag is in plaats van alleen te beschrijven wat het probleem is (opbouwende kritiek)
1 ledje niet nee, maar als je zo'n ledje hebt wat oranje is als je systeem standby is geloof ik wel hoor, staat in me mobo handleiding

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:20

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik had hetzelfde probleem, maar ik had nog wel een 2 pin stekkertje liggen, heb het kabeltje dus zelf gemaakt. Misschien kun je even bij een elektroboer om hulp vragen. misschien heeft dat type (molex?) stekker niet, maar kan hij jou vast wel aan heel kleine kabelschoentjes helpen.

Hier staat tekst

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je moet inderdaad gewoon een ander stekkertje eraan (laten) zetten :)

Verwijderd

Topicstarter
ok, dan ga ik morgen ff naar de pc zaak en laat ik er ff een ander stekkertje erop zetten.

Bedankt voor alle antwoorden!

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 19:23 ]

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:57
gewoon doorknippen en er naast elkaar op zetten is het minste werk en met een dichte kast zie je daar niets van

Verwijderd

met een naald de aansluiting verzetten :?
mits je stekker op een eind valt natuurlijk B)

Verwijderd

Nee nee nee nee, knip die 3polige stekker precies door midden (in de lengte :P, precies door het niet gebruikte gedeelte ), nu heb je 2 losse stekkertjes en die prik je er zó op :)

Verwijderd

inderdaad gewoon even doorsnijden/knippen, scheelt een hoop tijd, wel even opletten dat je de anode= +, kathode= - goed aansluit. brand die niet, gewoon ff omdraaien, kapotgaan zal die niet.

off-topic:''een P2 350 Mhz opvoeren naar een amd athlon xp 2100+'' wow!! jongens dit word de o/c van de eeuw >:)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 16:54 ]

Verwijderd

iew.......... doorsnijden/knippen/laten monteren...
Hmmmz... ik dacht dat men hier nog een beetje handig was.... :X

Je kunt heel gemakkelijk t metalen stekkertje uit de connector behuizing halen, en vervolgens t metalen connectortje in t juistje busje prikken.
Als dat derde gat in de weg zit, kun je dat altijd nog netjes wegsnijden... :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 16:25:
iew.......... doorsnijden/knippen/laten monteren...
Hmmmz... ik dacht dat men hier nog een beetje handig was.... :X

Je kunt heel gemakkelijk t metalen stekkertje uit de connector behuizing halen, en vervolgens t metalen connectortje in t juistje busje prikken.
Als dat derde gat in de weg zit, kun je dat altijd nog netjes wegsnijden... :+
Dat wilde ik nou net gaan zeggen :+
Pagina: 1