Video Capture functie werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Het gaat om een Asus Ti4600 DeLuxe

Gisteren heb ik de nieuwste WDM drivers van Asus (1.19) geinstalleerd, daarna Digital VCR van Asus geinstalleerd en alles werkte perfekt ik kon gelijk aan het werk :)

Maar nu vandaag heb ik XP er opnieuw opgezet en dingen zoals SP1, Detonators, WDM drivers, Digital VCR en Adobe Premiere geinstalleerd, en bu werkt de capture functie ineens niet meer, beetje vaag als ie het gisteren wel deed zou ie het vandaag ook moeten doen toch :?

Ik kreeg tijdens de Wizard van Digital VCR ook niet de kans om goed in te stellen?

Weet iemand waardoor dit komt? En hoe ik het kan fixen?

• Lennieboy83
Het is gelukt (at last!) Maar ik ben er wel ongeveer zo'n 6 uur mee zoet geweest, oplossing: Ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd en het programma Digital VCR (wat dus bij de videokaart zat) opnieuw geinstalleerd en toen kwam alles kwablijkelijk ineens weer op zijn pootjes terecht :)

Kan op slot als t aan mij ligt...

• Lennieboy83
Verdomme :( het probleem is weer terug, ik ben het echt zat met dit ding, de ene keer werkt t wel de andere keer niet, laatste dagen werkt ie helemaal niet meer, heb ik soms een rotte videokaart ofzow?
Die Video-in zegt iedere keer code 10 (apparaat start niet) is dit toeval of is mijn GF gewoon rot?

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 16:30
Ik zou eens contact opnemen met Asus.

• Lennieboy83
Ik vind het echt zwaar kut dat het gewoon niet kan, heb verdomme iets van 360 euro speciaal voor DeLuxe versie neergelegt en dan gaat ie zo beginnen?

• Lennieboy83
Ik weet nu wel wat het euvel is :( : Alleen met DX9 werkt t niet dus ik heb nu weer 8.1 en het werkt weer :)

Maar wel zwaar frustrerend zeg.
Pagina: 1