Drome 10 Aankondiging

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Drome 10 aankondiging
Wij, als Drome organisatie, kunnen na weken van hard werken, via onze nieuwe site, eindelijk duidelijkheid geven omtrent het volgende Drome evenement: Drome 10 - Digital Funk.

Drome 10 gaat plaatsvinden op 4, 5 en 6 juli 2003. De lokatie zal opnieuw het Expo Center te Hengelo (OV) zijn, waar we ruimte bieden aan circa 1500 personen.

Uiteraard proberen we de lat voor Drome 10 nog een stukje hoger te leggen ten opzichte van Drome 9. Naast een snel en stabiel netwerk, een uitgebreid serverpark, een ruime en sfeervol aangeklede zaal gaan wij ook vele randactiviteiten aanbieden aan onze bezoekers. Welke randactiviteiten dat precies zijn houden we nog even geheim, vast staat wel dat Drome 10 niet zomaar een zaal vol met PC's zal worden. Ondanks het toegenomen bezoekersaantal en de randactiviteiten zal de ruimte per persoon niet minder zijn dan tijdens Drome 9. Ruimte genoeg voor al je spullen dus !

Het netwerk zal bestaan uit Hewlett-Packard tafelswitches, per tafelgroep staat er 1 24-poorts switch ter beschikking. Deze switches zullen elk via 1 Gbit glasvezel rechtstreeks op de backbone aangesloten worden. Dit staat garant voor een supersnel netwerk, waar welke toepassing dan ook volledig tot zijn recht zal komen.

De vele file-, netwerk- en gameservers zullen garant staan voor servers met een uitstekende performance, toegesneden op het aantal deelnemers van Drome 10.

Voor meer informatie over Drome 10 (reserveringen, competities, regelement, etc.), neem je een bezoekje aan de nieuwe Drome 10 sectie op deze site welke zeer binnenkort zal worden geopend. Vergeet ook niet om een kijkje te nemen op ons nieuwe forum, waar we alvast een speciale Drome 10 sectie hebben aangemaakt. Vele vragen en antwoorden over Drome 10 zul je daar al vinden.
Game on !
Ga jij ook?

Ik iig wel, dit word me eerste Drome en ook mijn 4de lan. En wat ik tot nu toe heb meegemaakt was niet echt _/-\o_ ;( . Hopelijk Drome 10 dus wel.

w00t

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:45

Maxow

Hidden Sound System

ik ga wel... drome9 was _/-\o_ dus ga ik er vanuit dat drome10 dat ook wordt :)

Verwijderd

ik ben zelf nog nooit naar een lan party geweest, maar krijg je geen ontzettende koppijn als je zo lang achter elkaar aan het computeren bent?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 18:49:
ik ben zelf nog nooit naar een lan party geweest, maar krijg je geen ontzettende koppijn als je zo lang achter elkaar aan het computeren bent?
Volgens mij game jij gewoon nooit veel ;)
De één krijgt wel hoofdpijn en de ander niet... Je speelt toch wel eens wat uurtjes achter elkaar? Dan kan je zelf bekijken of je je normaal voelt of dat je je brak voelt :P

The devil is in the details.

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Drome staat voor kwaliteit en ik zal zeker aanwezig zijn! _/-\o_

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

maar het zal ook wel aan me oude monitor liggen, 65hz @ 800x600 is ook niet fijn voor je ogen ;)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:00
Zeker dat ik ga, tis hier om de hoek en de vorige 3 waren ook fijn :)

Flickr | Lego collectie

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 18:49:
helemaal niet :) , maar na 1,5 dag wakker zijn wordt je wel moe ;)

Verwijderd

Beste lan waar ik ooit heen ben gegaan, drome ruled echt heel hard.

Verwijderd

wat is de site van drome?
mischien ga ik er heen.

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

Drome 9 was wel lacheh, maar nog een keer 3 dagen niet slapen overleef ik niet :)
Of komen er dit jaar weer Red Bull girls? Heh.

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

_/-\o_ drome _/-\o_

echt geweldig met zoveel luitjes achter de comp zitten :).

Drome 10 nog meer mense :P. Dat zie ik wel zitten. Alleen hopen dat het niet in de tentamens valt :/. Hmm zien we dan wel weer.

specs

Verwijderd

Kl*te dat valt precies tussen mijn projectweek en mijn hertentamens :( Moet ik er maar voor zorgen dat ik alles in 1x haal.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 18:49:
echte tweakers niet.
hier op het Terw_Lan van aug '02 had ik na 30 uur computeren nog echt geen hoofdpijn.

En als ik kan kom ik zeker op Drome.
Waarschijnlijk neem ik gewoon mijn notebook mee, heb ik wel zat aan denk ik (met natuurlijk een externe hdd van 200GB)

Verwijderd

als het meezit ga ik ook. als me pc dan in topconditie is want nu haperen alle spellen :( ik denk dat ik maar eens moet gaan spyware/virus scannen en defraggen/formatteren en dualboot win2k/winxp maken

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 10:10:
als het meezit ga ik ook. als me pc dan in topconditie is want nu haperen alle spellen :( ik denk dat ik maar eens moet gaan spyware/virus scannen en defraggen/formatteren en dualboot win2k/winxp maken
Mijn pc is ook een stuk langzamer geworden...
maar wat is defragmenteren?
En hoe doe je dat?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 10:15:
[...]

En hoe doe je dat?
rechtermuis op hardeschijf, en dan nog iets en dan defragmenteren...

btw DROME 10 = :9 ik kom misschien wel!

[edit]
MaxOW schreef op 01 januari 2003 @ 19:03:

[...]

hehe => kremlin drink van de konmar, volgens mij niet goed voor je, maar je blijft wel wakker!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 11:11 ]

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

MaxOW schreef op 01 January 2003 @ 19:03:
[...]

tip: koop een tray redbull en zuip deze leeg; ik kon 4 dagen niet meer slapen terwijl ambience maar 3 duurt :D :D :D
in de 3 dagen op ambience heb ik dus niet geslapen
ik denk alleen niet dat 't echt gezond / goed is voor je lichaam

[ Voor 20% gewijzigd door himlims_ op 02-01-2003 11:14 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 11:10:
[...]

rechtermuis op hardeschijf, en dan nog iets en dan defragmenteren...
Maar wat gebeurd er dan als je defragmenteerd?

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

dan ontploft je pc ;) , nee, dan zettie alle data en lege ruimte achter elkaar, terwijl het hoogstwaarschijnlijk allemaal door elkaar staat (of zo iets :? )

Verwijderd

bij mij doet http://www.drome.nl/ het niet meer....

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2025
Ohhh, ik ben zeker weer van de partij.

Hopelijk hebben ze deze keer iets beter internet (wel makkelijk voor mail etc.)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:00

BrZ

Terw_Dan schreef op 02 januari 2003 @ 00:15:
[...]

echte tweakers niet.
hier op het Terw_Lan van aug '02 had ik na 30 uur computeren nog echt geen hoofdpijn.
Na 4 dagen achterelkaar lannen had ik ook nog nergens last van... Je krijgt eigenlijk alleen hoofdpijn als je monitor op 60Hz draait... ;)

Verwijderd

Gericht aan alle Tweakers en gamers die naar LAN PARTY DROME 10. 2003 gaan.

Waar ik dus nieuwsgierig naar ben is. Als er behoefte is aan een kraampje met bepaalde onderdelen zoals:
- Harddisks
- Geheugen
- Netwerk kabels
- CDRW's
- Videokaarten
- Cooling

En natuurlijk reparatie terplekke.

Kunnen jullie naar eigen ervaring jullie mening geven als het eigenlijk wel de moeite waard is?

Mvg,

Bas

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 10:15:
[...]

En hoe doe je dat?
Start - Programma's - Bureau-accecoires - Systeemwerkset - Defragmenteren (eerst daar ff de schijfcontrole draaien, met fouten automatisch herstellen, doe ik iig altijd eerst)

Moet zo wel lukken dacht ik ;)

Verwijderd

Ik heb nog vrijkaartjes tegoed van de vorige keer geloof ik, dus dan ga ik denk ik wel :)

Verwijderd

w00t Drome 10 :D, Drome 9 was zo vet. echt zo super geregeld was het. veel pr0n leechen enzo ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 17:54:
Gericht aan alle Tweakers en gamers die naar LAN PARTY DROME 10. 2003 gaan.

Waar ik dus nieuwsgierig naar ben is. Als er behoefte is aan een kraampje met bepaalde onderdelen zoals:
- Harddisks
- Geheugen
- Netwerk kabels
- CDRW's
- Videokaarten
- Cooling

En natuurlijk reparatie terplekke.

Kunnen jullie naar eigen ervaring jullie mening geven als het eigenlijk wel de moeite waard is?
Die gasten komen niet naar een LAN met een volle portomonnee om even hardware te scoren. Ik denk dat de gamers daar ook echt zelf wel hun PC kunnen repareren. Misschien alleen voor wat kleine dingetjes (netwerkkabeltje, stekkerdoos, cdr's) maar meer ook echt niet. Heb je al eens over het verkopen van Cola/Snacks nagedacht? >:)

Verwijderd

Zit wat in.. werk namelijk bij een winkel (mag geen bedrijfsnaam noemen), vandaar dat ik dat wou weten.. Want ga er niet voor jan lullo staan. Dus ben benieuwd als er meedere reactie'sop komen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 23:15:
[...]

Heb je al eens over het verkopen van Cola/Snacks nagedacht? >:)
Ja, want vorig jaar was het food bij de cathering echt zo op. Zondag was echt bijna alles uitverkocht. Dus meer food en misschien handig om het op meerdere plaatsen aan te bieden zodat we niet met 40 man staan te dringen aan de bar voor een broodje hamburger ofzo.

• Arfman
  • Laatst online: 16:43

Arfman

Drome!

Hey, dit topic kende ik nog niet ! :)

Wat catering betreft: er komen aparte balie voor food & drinks, met meer bezetting. Plus we nemen meer in voorraad :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:33
wij gaan ook met de in mijn sig staande clan aanwezig zijn, het gaming event van het jaar omdat de eurocup erbij zit vind ik dit een must be :)

Verwijderd

Tuurlijk ga ik naar Drome (www.drome.nl)...al meerdere malen geweest. Deze LANparty wil ik absoluut niet missen. :)

Is altijd weer een geslaagd weekend.

Ik heb eerst nog LAN party van Regroup (www.regroup.nl)...zeker ook een aanrader als je van gezellige LANparties houd met een goede sfeer...er zijn nog plaatsen vrij dus... (nee ik hoor niet bij Regroupcrew of zoiets). :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 20:20 ]

Verwijderd

Drome roels \o/ :)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:33

Verwijderd

Ik lees net op de site dat de reserveringen vanaf 1 april beginnen :)

Verwijderd

Mijn ervaring uit lan party's is dat er altijd iets is wat je niet hebt.
Afgelopen keer bv. was ik mn muismat vergeten, nou, ga maar eens optisch muizen zonder matje :s en een netwerk kabel die er spontaan meej stopt. dus een winkel (kraam) met dit soort spullen te koop zou erg relaxed zijn.
pc. bij drome 10 ben ik ook van de partij :)

• Arfman
  • Laatst online: 16:43

Arfman

Drome!

B100: zo'n winkel is er dus op Drome 10: Perfect Systems.
http://www.perfect-systems.nl

:)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:38
Wij gaan ook met 9 clanmembers (The Conclave, http://www.serylcann.com/conclave/) naar Drome. Mijn eerste grote lanparty.

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

• gprins
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-06-2024

gprins

Crtl + Alt + Del

>:) O Yeah,

Drome 9 was VET ik ben er zeker weer

Ik hoop alleen dat de catering wat beter is
die gehaktballen waren voorige keer niet te vreten :O

[ Voor 52% gewijzigd door gprins op 08-04-2003 16:31 . Reden: gehaktballen ]

• White Dust