Drome 10 aankondiging
Ik iig wel, dit word me eerste Drome en ook mijn 4de lan. En wat ik tot nu toe heb meegemaakt was niet echt
. Hopelijk Drome 10 dus wel.
Ga jij ook?Wij, als Drome organisatie, kunnen na weken van hard werken, via onze nieuwe site, eindelijk duidelijkheid geven omtrent het volgende Drome evenement: Drome 10 - Digital Funk.
Drome 10 gaat plaatsvinden op 4, 5 en 6 juli 2003. De lokatie zal opnieuw het Expo Center te Hengelo (OV) zijn, waar we ruimte bieden aan circa 1500 personen.
Uiteraard proberen we de lat voor Drome 10 nog een stukje hoger te leggen ten opzichte van Drome 9. Naast een snel en stabiel netwerk, een uitgebreid serverpark, een ruime en sfeervol aangeklede zaal gaan wij ook vele randactiviteiten aanbieden aan onze bezoekers. Welke randactiviteiten dat precies zijn houden we nog even geheim, vast staat wel dat Drome 10 niet zomaar een zaal vol met PC's zal worden. Ondanks het toegenomen bezoekersaantal en de randactiviteiten zal de ruimte per persoon niet minder zijn dan tijdens Drome 9. Ruimte genoeg voor al je spullen dus !
Het netwerk zal bestaan uit Hewlett-Packard tafelswitches, per tafelgroep staat er 1 24-poorts switch ter beschikking. Deze switches zullen elk via 1 Gbit glasvezel rechtstreeks op de backbone aangesloten worden. Dit staat garant voor een supersnel netwerk, waar welke toepassing dan ook volledig tot zijn recht zal komen.
De vele file-, netwerk- en gameservers zullen garant staan voor servers met een uitstekende performance, toegesneden op het aantal deelnemers van Drome 10.
Voor meer informatie over Drome 10 (reserveringen, competities, regelement, etc.), neem je een bezoekje aan de nieuwe Drome 10 sectie op deze site welke zeer binnenkort zal worden geopend. Vergeet ook niet om een kijkje te nemen op ons nieuwe forum, waar we alvast een speciale Drome 10 sectie hebben aangemaakt. Vele vragen en antwoorden over Drome 10 zul je daar al vinden.
Game on !
Ik iig wel, dit word me eerste Drome en ook mijn 4de lan. En wat ik tot nu toe heb meegemaakt was niet echt
w00t