Toon posts:

bf1942 meerdere pc's op 1 key?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om bf1942 te gaan kopen. Nou heb ik een aantal pc's waarmee ik tegelijk bf1942 online wil spelen. Is het mogelijk bf online met meerdere pc's te doen als je mar 1 key heb? Of moet je daarvoor meerdere versies kopen? Ik weet dat anti cheat progjes als punkbuster het met meerdere mensen op 1 key spelen tegengaat.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-02 16:45
ik dacht dat je 2x pc kan draaien tegelijk op 1 cd key

Verwijderd

hoe wil jij op meerdere pc's tegelijk spelen??

tja als je wilt lannen met vrienden ofzo moeten hun het gewoon legaal kopen. En als je met je broertje ofzo tegelijk online wilt spelen moet je broertje het toch legaal kopen .

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 18:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb netwerkje met mn broer, en we willen allebei tegelijk bf1942 online spelen :)

Mja we hebben het geen van beide nog gekocht, maar zou wel stom zijn als je voor elke pc in huis een nieuwe bf moet kopen. :|

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 18:26 ]

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Nope, onlien spelen met dezelfde key kan niet, via Netwerk wel. :).

move naar Spielerij - Problemen & Vragen trouwens? :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 18:25:
ik heb netwerkje met mn broer, en we willen allebei tegelijk bf1942 online spelen :)

Mja we hebben het geen van beide nog gekocht, maar zou wel stom zijn als je voor elke pc in huis een nieuwe bf moet kopen. :|
Is toch normaal?? Of wil je je broer gratis BF laten spelen?? Dat is lekker eerlijk? Iedereen koopt em eerlijk in de winkel maar jij wilt je broer gratis laten gamen :/ . Het lijkt me meer dan logisch dat jullie allebei een exemplaar moeten kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou niet alleen voor m'n broer, maar als ik een netwerkje thuis heb, en ik krijg gasten langs die ook ff willen spelen, vindt ik het jammer dat ik altijd elk spel 3 dubbel moet hebben willen ze ff online spelen :(

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-02 16:45
ik dacht toch dat er in het boekje stond dat je met 2 man tegelijk op internet kan spelen met 1cd key

Verwijderd

nee, maar met 1 cdkey tegelijk multiplayer.....

Verwijderd

1 cd tegelijk, maar je kan het natuurlijk altijd proberen... ;)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 20:39:
Werkt niet, weet ik uit ervaring.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 20:39:
Dat kun je beter niet gaan "proberen", kans dat de CD-key wordt gebanned ;)

@topicstarter, bij geen één spel is 't zo dat meerdere gebruikers 1 CDkey mogen gebruiken, dat wordt of een 2e exemplaar er bij kopen of iemand anders het recht tot het spelen van bf1942 te ontnemen :{

Verwijderd

best grappig dan, dat je met Half Life met 6 spelers onder de zelfde key op een LAN kan spelen... of zijn ze bij Valve gewoon lief ;)

Verwijderd

je moet gewoon ff de orginele lenen !!
en dan met dezelfde key op de computers installeren
dan gewoon ff een image maken met deamon tools et voila

Verwijderd

White Dust schreef op 01 January 2003 @ 23:21:
@topicstarter, bij geen één spel is 't zo dat meerdere gebruikers 1 CDkey mogen gebruiken, dat wordt of een 2e exemplaar er bij kopen of iemand anders het recht tot het spelen van bf1942 te ontnemen :{
Behalve bij de Command & Conquers. (Maar dan weer niet de uitbredingen.)
Pagina: 1