Toon posts:

tft als tv....

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik mijn tft aansturen met een tv-tuner uit een defecte video/tv en hoe gaat dat dan met het geluid??...Ik wil dit dus realiseren als een extra tv in de keuken zonder tussenkomst van een computer

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:59

w00Dy

Make soap, not war

gewoon scart uit, toch...

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Check even dit topic: TFT scherm als Televisie? ik geloof dat daar ook wel wat interessante meuk in staat voor jou

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Over wat voor TFT heb je het nu? een "gewone" computermonitor?
In dat geval ben ik bang dat het niet gaat lukken zonder computer. Zo'n monitor kan 2 soorten ingangen hebben, normaal vga of DVI, in beide gevallen zul je iets nodig hebben wat het signaal van de tv-tuner omzit in zo'n signaal. Dat ben ik eigenlijk nog nooit tegengekomen, op een pc na uiteraard.
Maar ik ben dus bang dat het niet gaat lukken...

Verwijderd

of je moet gaan voor bijvoorbeeld een Samsung MP171, zit een ingebouwde tuner in en geschikt voor hdtv :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het over een gewone computer tft...Ik wil dus een oude video gaan gebruiken als tuner maar er zijn dus (nog)geen mogelijkheden om antenne signaal om te zetten zodat mijn tft tv beelden krijgt via de coax-kabel?

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Gewoon TV kaartje kopen dus.............

Verwijderd

Topicstarter
Frankie02 schreef op 01 januari 2003 @ 18:50:
Gewoon TV kaartje kopen dus.............
Euhm ff lezen...

ik wil dit dus zonder pc (!) realiseren.

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:18

KillerB

______

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 18:37:
Ik heb het over een gewone computer tft...Ik wil dus een oude video gaan gebruiken als tuner maar er zijn dus (nog)geen mogelijkheden om antenne signaal om te zetten zodat mijn tft tv beelden krijgt via de coax-kabel?
Nee dus, want er zit vast geen scart aansluiting op je tft. Alleen een 15polige vga en een DVI connector misschien.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

KillerB schreef op 01 januari 2003 @ 20:01:
[...]

Nee dus, want er zit vast geen scart aansluiting op je tft. Alleen een 15polige vga en een DVI connector misschien.
Er zijn volgens mij wel tuners te krijgen voor een TFT (of mogelijk CRT) met een vga-aansluiting

Ik heb nog ff de search gebruikt:

Met omegasearch zoeken op "tuner tv tft lcd"

Levert ondermeer op:

tv-tuner voor lcd

Waarin de volgende link naar voren komt:

nieuws: Prolink PixelView PlayTV Box review

Tadaaaaaaaaa

[ Voor 50% gewijzigd door WFvN op 01-01-2003 20:24 ]

Pagina: 1