Ik heb een avi met een Xvid codec. Met BSPlayer hoor ik gewoon geluid, maar ik zie maar een heel klein randje van de film. De rest van het scherm is zwart. Als ik fullscreen kijk wordt dat kleine deel van de film heel vaak herhaald. Ik heb de nieuwste codec en ffdshow. Iemand een idee??
fddshow sucks vind ik
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Ik heb dit probleem ook welleens gehad...ook groene waas over het beeld op de ene pc en weer niet op de andere pc. Meestal ligt de oorzaak in de codec in combinatie met directshow filters...probeer eens die ffdshow om zeep te helpen en dan te kijken, er zijn meerdere gevallen bekend waarbij dit het probleem kan oplossen.
perfectemundo!!!! thnx. Hij komt nog wel steeds zeuren met : Overlay failed!!! Maar hij doet het wel nu. Maar voordat ik de fddshow erop had gezet werkte het niet. Toen heb ik ze erop gezet -> geen suc6. Nu heb ik ze weer verwijderd en het werkt ineens
. Nou schiet mij maar lek dan, maar daar begrijp ik niks van. Thnx iig.
Pagina: 1