usb 2.0 pci insteekkaart doet het niet :-(

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-01 15:55
Ik heb in mijn oude systeempje een usb 2.0 insteekkaart gezet van het merk qtec. Als ik nu mijn pc aanzet dan doet hij niks geen beeld niks. Kaart eruit en weer opstarten dan gaat alles weer goed. ik heb een asus p5a-b moederbord met de laatste bios versie maar dat schijnt niet genoeg te zijn dus. Iemand ervaring met dit soort dingen?

http://specs.tweak.to/6635

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-05 23:31

Kleintje81

Blaat

Heb je het probleem ook met een ander PCI slot?
Probeer anders eens de kaart in een ander systeem, misschien is ie gewoon kapot.

BF2 stats Systemen

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-01 15:55
hij doet het in geen enkel pci slot.

http://specs.tweak.to/6635

Verwijderd

tsja, volgens mij zou zo'n ding gewoon moeten werken, dus ik denk dat je dat kaartje gewoon ff moet omruilen voor een nieuwe, hij zal wel kapot zijn :).

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:07

Mex

Heb je de mogelijkheid om hem in een ander systeem te testen, daarmee kun je uitsluiten wat er kapot is.

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Leuk he zo'n oud topic omhoog schoppen.

Maar ik heb namelijk hetzelfde probleem . Ik heb een wireless pci kaartje met een ralink 2400 chipset. ALs ik deze op een pentium 1 systeem steekje (3 verschillende geprobeerd) zwart beeld. Daarna op een pcpchips met een celly 433 weer hetzelfde. Op een via kt133a of sis748 zijn er geen problemen?

IK wil natuurlijk dat hij het doet op de pcchips(726 als ik me niet vergis) . iemand enig idee waarom dit gebeurt, ik weet dat er verschillende PCI versies zijn maar met een celly 433 lijkt me toch dat het een recent genoeg mobo is...

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De meeste WLAN PCI kaartjes vereisen PCI 2.2 en borden van het PII/begin PIII tijdperk (grofweg) hebben slechts 2.1

Welke PCI versie door jouw moederborden ondersteund wordt, moet je vast wel kunnen vinden. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Voutloos op 21-09-2004 11:36 ]

{signature}

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wel een erg oud topic. In dit geval is het beter om een nieuw topic te openen met de nodige informatie erin :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.