Beste mensen,
Gelukkig nieuwjaar allereerst
Wij hebben thuis nu een DVD-speler (niet voor in de computer
) gekocht, en nu kan dat ding ook VideoCD's afspelen. Er staat nergens dat het ding ook SuperVideo's kan afspelen, maar in de handleiding staat een rijtje met type cd's die NIET afgespeeld kunnen worden en daar staat SuperVideo CD ook niet bij, dus de vraag blijft of ie die nu wel of niet af kan spelen. Misschien weet iemand dit?
Verder heb ik nog een vraag wat betreft het branden van VCD's. Ik ben nu met Nero bezig te proberen van een (divx) avi-bestand van 701 mb een VideoCD te maken.Hij zegt nu dat ie bezig is met "encoding" en dat duurt verdacht lang. We hebben een 1600xp en hij gaat nu met 1% per minuut vooruitgang. Is dat normaal die snelheid of is er iets fout?
De derde en laatste vraag is hoe ik die video-bestanden kan splitten in meerdere delen. Zijn daar misschien handige programmatjes voor ofzo?
Bij voorbaat dank voor de hulp!
Gelukkig nieuwjaar allereerst
Wij hebben thuis nu een DVD-speler (niet voor in de computer
Verder heb ik nog een vraag wat betreft het branden van VCD's. Ik ben nu met Nero bezig te proberen van een (divx) avi-bestand van 701 mb een VideoCD te maken.Hij zegt nu dat ie bezig is met "encoding" en dat duurt verdacht lang. We hebben een 1600xp en hij gaat nu met 1% per minuut vooruitgang. Is dat normaal die snelheid of is er iets fout?
De derde en laatste vraag is hoe ik die video-bestanden kan splitten in meerdere delen. Zijn daar misschien handige programmatjes voor ofzo?
Bij voorbaat dank voor de hulp!