Hey,
Ik zit met het volgende probleem, ik wil op de computer van mijn vriendin een HP laserjet 4 installeren. Plug de printer in, hij herkent hem automatisch en gaat de drivers installeren, alles lijkt goed te gaan totdat ik een window krijg met de volgende teksten:
wizard nieuwe hardware
kan de printer niet installeren
er is een fout opgetreden tijdens het installeren van deze hardware
kan de functie niet voltooien.
klik voltooien als u deze wizard wil afsluiten
....
nou daar sta je dan te kijken, ik heb ook al een andere printer geinstalleerd en die gaf precies hetzelfde probleem, het ligt dus niet aan de printer, ook niet aan het moederbord (KT7RAID) (had hem eerst zelf met die laserprinter en dat werkte goed)
Iemand een oplossing? Het lijkt me dus een softwarematig probleem
Ik zit met het volgende probleem, ik wil op de computer van mijn vriendin een HP laserjet 4 installeren. Plug de printer in, hij herkent hem automatisch en gaat de drivers installeren, alles lijkt goed te gaan totdat ik een window krijg met de volgende teksten:
wizard nieuwe hardware
kan de printer niet installeren
er is een fout opgetreden tijdens het installeren van deze hardware
kan de functie niet voltooien.
klik voltooien als u deze wizard wil afsluiten
....
nou daar sta je dan te kijken, ik heb ook al een andere printer geinstalleerd en die gaf precies hetzelfde probleem, het ligt dus niet aan de printer, ook niet aan het moederbord (KT7RAID) (had hem eerst zelf met die laserprinter en dat werkte goed)
Iemand een oplossing? Het lijkt me dus een softwarematig probleem