Toon posts:

pIII 450

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gisteren mijn PIII 450 overgeklokt naar 558. kan ie nog harder? hij staat nu 4.5*124 in de bios van mijn P3B-F

Verwijderd

probeer 't zou ik zeggen? als je windows 'n beetje onstabiel word (onstabieler dan ie nu is ;) ) moet je 'm een beetje terug klokken .

--Ray

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een keer hem op 600.. 133*4.5
maar toen wou windows al niet meer fatsoenlijk opstarten. gaf allerlei foutmeldingen in de registry. is het ook verstandig om in de multiplier te rommelen?
en is 40 graden normaal?? ik heb geen extra koelers erbij gezet.

Verwijderd

450 is niet echt veel hoger te klokken stabiel dan

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:13

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Heb een PII-450@504 op 30 graden.
Hij wil absoluut niet op 600, Windows raakt tijdens het booten dan spontaan de harde schijf kwijt.
Probeer eens wat met voltage als dat kan?

Suc6
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb ook een PIII 450@558, 124*4,5.
Temp. volle belasting (=koe) 58 graden en met cpuidle aan zo'n 34 graden.
Hoger klokken lukt mij nog niet door verkeerd geheugen. Proc. wordt gekoeld door dubble fan van conrad.

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Verwijderd

ik heb ook een pIII450@504

Verwijderd

Intel Pentium II 450@600 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.guardian-forces.nl.com/p2-600.gif

Verwijderd

Topicstarter
jij hebt zeker 133 mhz geheugen? want bij mijligt daar de probleem dat ik hem niet op 600 krijgt, denk ik..

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:40

Klippy

Still Game

M'n PIII'tje van 450 nu ook @558. Hij wil bij mij ook niet echt veel hoger :( En op 600 start het hele ding niet meer op. Waarschijnlijk ook door m'n 100 MHZ geheugen, want 'ie doet ook geen mem test meer. Ik zou hem gewoon zo laten staan, of je moet misschien nog wat met 't voltage gaan rommelen. Maar een dikke 100Mhz sneller is toch ook niet verkeerd? *D

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem op 558, maar sneller??? niets van gemerkt.alleen als ik wat diagnostic tools draai zie ik wat hogere cijfers.. maar voor de rest merk ik echt niets van. maar het gaat erom dat ik ook nu mijn proc ook overgeklokt heb en daar ben ik nu nog een beetje trots op.. hahahaha

Verwijderd

Jah zit 133mhz cas2 in.
Pagina: 1