Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een WEWA Aztech MP3 player (128 mb, wordt alleen in Azië verkocht) die de pc kan zien als Harddisk (USB). Nou had ik voor de gein met SiSoft Sandra een benchmark v/h filesysteem gemaakt, zo ook van de USB Flashdrive / Mp3 player. Volgens mij heeft SSSandra hiervoor een testbestand van c.a. 10 mb op de mp3 speler gezet. Maar nu rijst het probleem: ik zie het bestand nergens, SSSandra heeft hem niet weggehaald, en mijn playermemory is nu volgens de pc nog maar 118 MB. Daardoor kan de speler zelf niet meer aan als ie niet aan de pc gekoppeld is, en als ie wel aangekoppeld is, zegt Windows "Station G is niet geformatteerd, wilt u dit nu doen?" Bij de optie 'Ja' doet ie zowel bij een gewone als snel format zeggen dat de format mislukt is. Als ik dan toch bij puur toeval de MP3 speler kan accessen, en ik zet er een MP3 op, dan wil de speler wel weer aangaan, maar zegt hij op het display 'No files on player'. Als ik dan de grootte van het beschikbare geheugen opvraag zegt hij 'Available memory: 0,0 MB'. Wat kan ik hier aan doen, als er al iets aan te doen is? Of is ie gewoon d00d? :(

Verwijderd

zit er geen format optie op de aztech player? bij mijn diva is dat namelijk wel en toen heb ik hem geformat en deed het weer :) succes

Verwijderd

Topicstarter
Niet gevonden... Heb trouwens wel een verkeerd typenaampje getiept: het moet zijn WeWa Azoth WMP-300 Plus :) En hij heeft dus geen format optie, alleen maar 'delete files'. Maar dat 'delete files' heeft geen zin, hij ziet namelijk helemaal geen files... Thnx anyway!

Verwijderd

Topicstarter
Ow wacht, je hebt misschien toch gelijk, ik vond een Format programma in de folder waarin de drivers van 't beestje stonden. Ik ga 't snel proberen!