• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben kamerbewoner en heb dus maar weinig centen ;) Heb alleen gister 100 euro van mijn ouders gekregen! dit mag ik niet aan eten, telefoon rekening oid uitgeven, moet er echt iets leuks van kopen. Nou wil ik dus een muziekdrager kopen, en dacht ik aan een Discman... maar ja, heb veel mp3s.. dus vind mp3 speler ook wel kicke!

Wat zijn beetje leuke dingen voor 100 euro? Moet beetje aardige kwaliteit zijn (ben niet heel erg veeleisend wat betrefd geluidskwaliteit geloof ik) maar vind wel belangrijk, dat de batterij tijdje meegaat.

Wil geen mp3speler met dmv cd, maar een software matige, dus dat ik gewoon de mp3s met een USB kabel kan overpompen.

[ Voor 11% gewijzigd door Okasha op 01-01-2003 15:16 ]

Verwijderd

hmmz, een goedkope oplossing is een kleine externe mp3 speler op je gsm aansluiten, die dingen zijn 2,5 bij 2,5 cm en 20 gram, die duw je zo ef in je broekzak, heb je altijd bij je als je muziek wilt hebben, want makkelijk op te bergen, en krijgen lang stroom van je gsm

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:43
De diva mp2 speler kost iets van 94 euro
www.mp3cdspeler.nl

Verwijderd

Napa Digital MP3 Player PA11
De PA11 van Napa is de budget MP3 speler op de markt met 64 MB. De Napa PA11 wordt geleverd met in-ear oordopjes en de USB kabel om te verbinden met de PC.
meer info / accessoires

Napa Digital MP3 Player PA11: € 99,-

Prijzen incl. BTW en verzendkosten

op www.mp3man.nl

op diezelfde site staat ook nog de MPman F40 ook 64MB

kep alleen geen ervaring met beide spelers.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 19:09 ]

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:58

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan voor iets meer geld de Frontier Labs NexIIe aanschaffen, perfect dingetje! :)
Heb hem ook, bevalt me goed.... gebruik het veel tijdens het sporten. :7

ik weet niet of je een digicam hebt, maar dan kan je het beste die geheugenkaart gebruiken.
Ik heb een coolpix 885 met 256MB Compact Flash, deze geheugenkaart zit nu in me NexIIe.

[ Voor 37% gewijzigd door Harmen op 01-01-2003 19:05 ]

Whatever.

Verwijderd

Die DIVA is echt cewl en cheap, daar zou ik zeker voor gaan!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 19:05:
Die DIVA is echt cewl en cheap, daar zou ik zeker voor gaan!
dan heb je maar 32 MB voor dat geld, tenminste als ik degene zie die jullie bedoelen.

Verwijderd

Je hebt dan een geheugen van 32 of misschien 64 mb. Dus veel mp3's kunnen er niet op. En om een nieuwe flashkaart te kopen moet je erg in je portemonnee kijken >:) Ik zou eerder gaan voor een MP3-CD-speler of een jukebox (maar die zijn veel duurder).
Misschien kan je nog even doorsparen. Of is het echt iets wat je nu moet hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 19:10 ]

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-03 11:05
Diva met 32mb intern geheugen kost 89€
Binnen je budget dus, helaas beetje weinig geheugen...
voor ongeveer 50€ kun je nog een 128mb CF kaartje kopen, dan heb je 160mb.

Voor veel minder zul je het niet krijgen...
de NAPA PA11 kan ook, maar daar lees ik hier in het gadget forum ook veel slechte dingen over helaas..

Een Napa PA11 met 128mb kost 117€ volgens de pricewatch.

Maargoed ik zou dan toch voor de diva met wat geheugen erbij gaan :)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:09

BaRF

bijna kerst

meendering schreef op 01 January 2003 @ 19:04:
Je kan voor iets meer geld de Frontier Labs NexIIe aanschaffen, perfect dingetje! :)
Heb hem ook, bevalt me goed.... gebruik het veel tijdens het sporten. :7

ik weet niet of je een digicam hebt, maar dan kan je het beste die geheugenkaart gebruiken.
Ik heb een coolpix 885 met 256MB Compact Flash, deze geheugenkaart zit nu in me NexIIe.
ik heb de IIe ook, en op wat kleine puntjes na is ie idd perfect :) (al zou ik doorsparen voor een Zire van creative :9) maar goed, er is ergens een draadje met veel Nex IIe info, dus zoek ff zou ik zeggen :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 19:00:
Napa Digital MP3 Player PA11
De PA11 van Napa is de budget MP3 speler op de markt met 64 MB. De Napa PA11 wordt geleverd met in-ear oordopjes en de USB kabel om te verbinden met de PC.
meer info / accessoires

Napa Digital MP3 Player PA11: € 99,-

Prijzen incl. BTW en verzendkosten

op www.mp3man.nl

op diezelfde site staat ook nog de MPman F40 ook 64MB

kep alleen geen ervaring met beide spelers.
die raad ik dus echt af.
is van zeer slechte kwaliteit. van mij is 2 keer in een korte tijd defect gegaan

Verwijderd

welke van de twee?
(goed dat je je ervaringen post)

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Tsja, als je zelf wat bijlegt heb je voor 130 euro een Creative MuVo 64 MB...

Maar persoonlijk vind ik die flash-MP3 spelers een beetje geldverspilling. Kun je beter een (gigantisch dure :/ ) iPod kopen..
Maar goed, ga anders voor een MP3-discman. Een vriend van mij heeft er zo een van Sony... supergoed ding :)

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik wou nog even vermelden dat de geluidkwaliteit van de NexIIe echt super is. Vergelijkbaar met de iRiver Imp350 (me vorige mp3 spelert).

Whatever.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 19:21:
[...]

die raad ik dus echt af.
is van zeer slechte kwaliteit. van mij is 2 keer in een korte tijd defect gegaan
idd niet doen!

Verwijderd

wel goedkoop, wat wil je dan :)

Verwijderd

ik heb een cd mp3 speler van audio sonic voor iets van 99 euro gekocht en die doet ut goed al meer als 6 maanden. dag in dag uit gebruik. 1 nadeel hij heeft geen text scherm dus geen id3 tag,.

• Xtuv
  • Laatst online: 03-03 11:05
Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 22:23:
wel goedkoop, wat wil je dan :)
Een Diva.. ;)
kost niet veel meer maar lees ik lang niet zoveel klachten over.
Goedkoop en degelijk kan dus wel.

Verwijderd

ik was pas ook opzoek naar een mp3 speler.. uiteindelijk heb k maar een cd/mp3 speler gekocht want die echt mp3's spelers koste behoorlijk wat als je er een acceptable hoeveelheid geheuge bij wilt hebbe.
heb uiteindelijk de cd/mp3 speler Mp cd250 van Mpman gekocht. Is best wel relax ding, niet al te veel knopjes en gewoon simpel om te bedienen. bij dixons gekocht voor iets minder dan €100,- zit ook display bij die id3 tags laat zien en afstandsbediening maar dat zulle de meeste wel hebben.. evengoed een aanrader!!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:08
* Xandrios heeft een freecom Beatman flash.
Zeer klein, mooi qua uiterlijk en mooi qua geluid.
64MB onboard geheugen, met WMA support.
(Met 80kbit WMA gaan er zo'n 25 nummers op :9 )

Kost iets meer, maar mischien toch het overwegen waard: €130

[edit]
Afbeeldingslocatie: http://www.freecom.nl/objects/00001277.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Xandrios op 02-01-2003 00:52 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 19:31:
welke van de twee?
Die Napa bedoelt die met niet doen. toch?

Als je de draadjes hier over dat ding leest word je niet echt gelukkig :{

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zelf heb een PB audiokey, dingen zijn geloof ik iets van 100 euro en nog uitbreidbaar ook nog. Geluid wat er uit komt is ook zeer goed.
Geloof dat die dingen bij Megapool e.d. verkocht worden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 19:31:
welke van de twee?
sorry ik bedoelde de nappa pa 11

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-03 22:22

Nitai

Live the life you love.

BaRF schreef op 01 januari 2003 @ 19:13:
[...]

ik heb de IIe ook, en op wat kleine puntjes na is ie idd perfect :) (al zou ik doorsparen voor een Zire van creative :9) maar goed, er is ergens een draadje met veel Nex IIe info, dus zoek ff zou ik zeggen :)
Een Zire is een PDA van Palm :)
Een Zen is een mp3speler van Creative... :)

Sorry, couldn't resist, trouwens de Zen is ruim buiten z'n budget.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Ik heb ook gezocht .. Jups.. ook student ..mijn inzet was een CompactFlash compatible ding kopen, zodat ik opslagcapaciteit bij de hand heb en een MP3Tje af kan spelen .. Ik dacht lekker een goedkoop setje te kunnen buyen; speler+CF .. Goedkoopste is de DiVa 32MB .. rond de 89 pleuro .. daar kun je voor 50 pleuro 128MB CF voor kopen .. mij te veel geld .. :r

Daarbij komt dat ik niet weet of die DiVa wel 200 piek waard is (ja omrekenen .. dat helpt je nog eens om tegen te gaan dat je shit aanschaft) .. Dus als je de DiVa koopt, hoor ik graag van je of hij bevalt .. Je kan er iig geen directories mee browsen :? dus als je 160 MB er in hebt .. veel plezier .. 8)7

Ik heb wel gezien dat http://www.mp3cdspeler.nl/?home zo ongeveer de beste prijzen heeft .. als je kijkt naar spelers en CF kaartjes ..

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 00:57 ]

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
FF doorsparen en voor 139 euro deze kopen.
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/289_1.jpg
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=289

Verwijderd

Daar zit een gat van meer dan 100 gulden lieverd .. ;) en daarbij kan dat fancy dingetje geen compact flash of uitbreiding aan .. hiephoi ..

Ik vond nog de MPman F40 .. een dingetje met standaard 64MB, geen display als ik dat zo snel zie, voor 99 pleuro .. http://www.mp3man.nl/product/1849

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 01:21 ]

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-02 12:10

smallboy

N/A

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 01:20:
Daar zit een gat van meer dan 100 gulden lieverd .. ;) en daarbij kan dat fancy dingetje geen compact flash of uitbreiding aan .. hiephoi ..

Ik vond nog de MPman F40 .. een dingetje met standaard 64MB, geen display als ik dat zo snel zie, voor 99 pleuro .. http://www.mp3man.nl/product/1849
Idd geen display (volgens deze site althans die ik vond door ff te googelen:
http://www.portablegear.n...-detail.htm?CID=2&PID=499

• gday
  • Laatst online: 03-03 11:21

gday

TENACIOUS D TIME!!!

BaRF schreef op 01 januari 2003 @ 19:13:
[...]

Ik heb doorgespaard voor een Zen van Creative (die je dus eigenlijk bedoelt ipv de Zire) en hij is alle 42900 eurocenten waard kan ik je vertellen :P. Staan nu pakweg 1200 nr's op, en is nog niet eens voor 1/3e gevuld.

Ik heb het idee dat je voor onder de €100,- beter op zoek kunt gaan naar een mp3cd-speler, tenzij je per se iets kleins wilt hebben... maar dan kun je nog wel een beetje bijlappen, en bijv een Creative Muvo kopen of misschien zo'n Duex die in een ander topic hier wordt genoemd.

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zeg meneer Bar-Le-Duc, wat is het geworden?
Keep us updated. :P

Whatever.

Verwijderd

ik zou zeggen ga is kijken bij ebay ofzo, daar hebben ze ook altijd wel mp3spelers in de aanbieding.
Pagina: 1