[msn]internet valt totaal weg bij aanmelden..

Pagina: 1
Acties:

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 23:29

flexje

got-father

Topicstarter
hey guys , merry new year !! :P
Ik heb een probleempje, maybe kunnen jullie mij verder helpen.
Het zit zo , k draai winxp + msn 5 + repotech routertje + quicknet...
Als ik mij aanmeld / inlog op msn en hij is aangemeld valt mn internet totaal weg, moet dan mn router resetten zodat ik weer kan internetten.... meld ik me dan weer aan op msn valt internet weer weg, dit gaat zo een kwartier door :/

hoe kan dit???
(de search leverde geen gelijke probleem topics op)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bekijk met netstat -an 3 eens welke connecties er gemaakt worden als je de messenger opent.

[met-een-korreltje-zout-nemen]
Sommige kabelmodems raken geloof ik wat van slag als er te veel upload is, laat de modem eens een uurtje uit staan en kijk of het nog gebeurt.
[/met-een-korreltje-zout-nemen]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
helpt niet , k had dit eerst ook af en toe , na een paar minuten wachten en aanmelden was het gewoon over , maar nu gaat het niet meer over :'( heb geen msn meer :'( (ben geen msn slet ;) )

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
humm nu word het helemaal mooi , k meld me onder een ander account aan op msn en msn werkt gewoon + internet werkt ook!!!!! :/
Meld ik me op mijn normale account aan valt internet weg :?
mn normale account heeft ook 150 mensen in lijst , andere account maar 10 ofzo , kan het daar aan liggen?

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
niemand dan?? k word er schijt ziek van

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
flexje schreef op 01 januari 2003 @ 21:00:
Probeer eens aan te melden met je 'foute' account op een andere computer met een andere verbinding om te zien of het misschien ligt aan je grote contactlist (wat me sterk lijkt). Maakt je router trouwens ook iets van logs aan? Misschien staat daar wat in.

Kicken binnen 24 uur wordt niet zo gewaardeerd trouwens, zo je voortaan het edit (Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/quote.gif) dingetje willen gebruiken? :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

flexje schreef op 01 januari 2003 @ 21:00:

Wil je voortaan wat langer wachten voor je je topic omhoog schopt ajb. 24 uur om precies te zijn :)

Verder: knikker de meeste contacts even weg en je weet het :?

Backup ze wel eerst als je ze niet kwijt wilt :P
(bijv. door trillian te gebruiken ipv msn / windows messenger)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
ik kan ze dus niet wegkicken zonder aan te melden , en als ik me aanmeld -> inet weg!
Trillian geeft hetzelfde effect, ook inet weg bij aanmelden

Verwijderd

ga es voor de geinigheid naar de bibliotheek, en probeer daar es op een internet pc, zo niet dan ken niemand meer internetten daar >:)

maar zoals al gezegd is, probeer eens op een andere pc op een andere internet connectie.

good luck :)

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
Softwaregigant Microsoft heeft donderdag laat op de dag gemeld dat er problemen waren met de zogenoemde .Net Passport-servers. Hierdoor konden sommige abonnees geen toegang krijgen tot de online diensten. "Bepaalde gebruikers zullen periodiek problemen hebben ondervonden met het inloggen", aldus een woordvoerder van het softwarebedrijf. "Het was een netwerk-kwestie die gevolgen had voor een klein aantal klanten."

De problemen met de .Net Passport-servers werden om 3.30 uur (lokale tijd) ontdekt. Drie uur later waren de problemen verholpen. "We denken dat we het hebben opgelost, maar houden de boel nu continu in de gaten", aldus de zegsman. De bewuste server verzorgt de autorisatie van gebruikers die toegang zoeken tot de online diensten van Microsoft. Het kan daarbij gaan om Hotmail, MSN Messenger en de betaalservice die gekoppeld is aan online winkels van derde partijen.
omfg dit lees ik net op tweakzone.nl B) , sjeeeeeeez paar msn buddies voor nix verwijderd!!!! wat een lijers !! :/ schadeclaim van 1000000000000 euro vrage.....

Pagina: 1