🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Mooohhh
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
of had ik beter 1 computer in het netwerk als proxy kunnen instellen en dan alle andere pc's op die proxy laten flushen???
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
For now...
Whatever.
moet ik pc's in een netwerk beslist laten flushen op een proxy binnen het netwerk??? of kunnen ze ook wel gewoon allemaal afzonderlijk flushen??? ze flushen toch alle 100 op mijn eigen emailadres, dus in principe moet het voor de stats toch nix uitmaken???
correct me if i'm wrong!
ze flushen allemaal op jouw e-mail adres dus zou het niet moeten uitmaken.
maar met 100 PC's slechts 700 blokkies.
staan ze toch wel allemaal in verbinding met Internet, zodat ze kunnen fetchen en flushen?
"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.
Verwijderd
de dagelijkse stats zijn misschien wel bij maar de team lijst van DPC in het geheel niet daar sta ik nog op 31 Okt. en heb een verschil van bijna 10.000 blokkies met het dagelijkse stats
dus ik denk dat ze nog bezig zijn om alles weer op de rit te krijgen..
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Dat groene boekje was anders nooit gekomen als men zich gewoon aan de traditionele spelling houdt...
Ik ben de enigste!
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Ah, je profile zegt anders leraar Informatica.
Dus ik ben niet de enig(st)e. ;-)
ik denk dat ik wel weet waarom die stats bij mij zulke vreemde getallen aangeven: ze zijn gewoon alle statsruns aan het doen en aan het updaten. ik denk dat daarom de cijfertjes niet kloppen.
nu staat er wel dat ik op 5 nov. 14000 blokjes met een rate van 45.000 had geflusht ;-))))))))) BETER!!!!!