volgens mij kloppen mijn stats niet :-(((((

Pagina: 1
Acties:

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05 19:59
hey, ik heb zojuist ff mijn stats bekeken, maar volgens mij klopt er geen zak van. heb bij ons op school afgelopen week zo'n 100 pc's geassimileerd, maar nu zie ik dat er maar 700 blokjes ofzo gecompleted waren!!!!

wat is dit voor shit man??? of zijn dit de stats van een week terug ofzo???

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-05 23:12

CAP-Team

XBL: CAPTeam

check de datum: 7-11-2000 23:59

Mooohhh }:O

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• f1r3b4ll
aha, die 100 pc's zaten dus allemaal op een netwerk en ik heb ze zo ingesteld dat ze allemaal apart flushen.

of had ik beter 1 computer in het netwerk als proxy kunnen instellen en dan alle andere pc's op die proxy laten flushen???

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:11
Dat was inderdaad leuker geweest met het oog op de statistiek.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• 0rbit
Ik zie zojuist dat de nieuwe statsrun is begonnen :)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:29

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

STATS.... yeah, i like it... 8-)

For now... :z

Whatever.

• f1r3b4ll
nou heb ik nog steeds geen duidelijk antwoord.

moet ik pc's in een netwerk beslist laten flushen op een proxy binnen het netwerk??? of kunnen ze ook wel gewoon allemaal afzonderlijk flushen??? ze flushen toch alle 100 op mijn eigen emailadres, dus in principe moet het voor de stats toch nix uitmaken???

correct me if i'm wrong!

• Peeetor
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08-2024

Peeetor

Petor?.. Peetor?... Peeetor!!!

inderdaad.
ze flushen allemaal op jouw e-mail adres dus zou het niet moeten uitmaken.
maar met 100 PC's slechts 700 blokkies.
staan ze toch wel allemaal in verbinding met Internet, zodat ze kunnen fetchen en flushen?

"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.

Verwijderd

je bent denk ik de enigste niet waar het niet klopt want ook bij ons is het niet helemaal zoals het hoort.

de dagelijkse stats zijn misschien wel bij maar de team lijst van DPC in het geheel niet daar sta ik nog op 31 Okt. en heb een verschil van bijna 10.000 blokkies met het dagelijkse stats
dus ik denk dat ze nog bezig zijn om alles weer op de rit te krijgen..

• 0rbit
Het is 'enige' en niet 'enigste' en gebruik eens punten, komma's en hoofdletters, man!

Verwijderd

Als leraar Nederlands moet ik je teleurstellen. Zowel enige als enigste zijn toegestaan. Zie het groene boekje

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
.

• 0rbit
Ah, je profile zegt anders leraar Informatica. :) Kluts kwijt?

Dat groene boekje was anders nooit gekomen als men zich gewoon aan de traditionele spelling houdt...

Ik ben de enigste! :)

• f1r3b4ll
leuk te zien hoe sommige topics echt op lulverhalen uitlopen...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 22:48 schreef Mr_Atheist het volgende:
Ah, je profile zegt anders leraar Informatica. :) Kluts kwijt?[/quote]Je zou het niet geloven, maar de meeste leraren zijn bevoegd in meerdere vakken.
Dus ik ben niet de enig(st)e. ;-)

• f1r3b4ll
nog ff een serieuze reply hier:

ik denk dat ik wel weet waarom die stats bij mij zulke vreemde getallen aangeven: ze zijn gewoon alle statsruns aan het doen en aan het updaten. ik denk dat daarom de cijfertjes niet kloppen.

nu staat er wel dat ik op 5 nov. 14000 blokjes met een rate van 45.000 had geflusht ;-))))))))) BETER!!!!!

Pagina: 1