zonder fan, zou kunnen.
maar waarom voor de zekerheid je fan niet op 7 volt of 5 volt.
of wat ook helpt, dat roostertje achter op je voeding eraf knippen, dan heb je ook minder lawaai.
maar waarom voor de zekerheid je fan niet op 7 volt of 5 volt.
of wat ook helpt, dat roostertje achter op je voeding eraf knippen, dan heb je ook minder lawaai.
Voedingen moeten 220 omzetten naar 12v en 5v, dit proces zorgt er al voor dat de voeding warm wordt (Lees: Niet erg warm, maar warm), daarbovenop komt nog het verbruik van de PC zelf..
Je kunt het gewoon aankijken maar als je een verdacht geurtje ruikt moet je toch maar ff kijken of je hem niet op een andere manier kan gaan koelen..
Je kunt het gewoon aankijken maar als je een verdacht geurtje ruikt moet je toch maar ff kijken of je hem niet op een andere manier kan gaan koelen..
p133 hier, met harde schijf, 2 netwerkkaarten en videokaart
voedingfan blijkt al een tijdje vastgelopen, maar geeft verder geen problemen
heb geen afdekplaatjes in me 5.25" bays, misschien dat de warmte er zo vanzelf uitgaat
Maar hij heeft nog wel een fannetje op de processor!
voedingfan blijkt al een tijdje vastgelopen, maar geeft verder geen problemen
heb geen afdekplaatjes in me 5.25" bays, misschien dat de warmte er zo vanzelf uitgaat
Maar hij heeft nog wel een fannetje op de processor!
[ Voor 13% gewijzigd door nescafe op 01-01-2003 14:44 ]
* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans
hmm, die van mij heeft geen fan op processor... ik kijk het wel ff aan, fan nu op 7 volt zetten
is te veel moeite
is te veel moeite
als het begint te stinken is het fout 
maar die fan zit er natuurlijk niet voornix he, en het feit dat je geen hdd hebt zegt natuurlijk nix, waant dat is niet echt de zwaarste stroomverbruiker
maar die fan zit er natuurlijk niet voornix he, en het feit dat je geen hdd hebt zegt natuurlijk nix, waant dat is niet echt de zwaarste stroomverbruiker
De voeding en andere pc componenten zullen toch wel wat warm worden, dominic legt het perfect uit.
Als je de ruimte hebt kun je de deksel van de voeding afhalen en er een grotere fan (120, 150 mm van Pabst ofzo) op richten die slechts 1200 rpm, een redelijke luchtverplaatsing heeft en toch stil is.
Helaas kan ik mij p233MMX router niet passief koelen want dan wordt het te warm, maar met 2x panaflow's (kado-tje) van 120 mm en de kap van de ATX-voeding af is het stil en veilig.
Als je de ruimte hebt kun je de deksel van de voeding afhalen en er een grotere fan (120, 150 mm van Pabst ofzo) op richten die slechts 1200 rpm, een redelijke luchtverplaatsing heeft en toch stil is.
Helaas kan ik mij p233MMX router niet passief koelen want dan wordt het te warm, maar met 2x panaflow's (kado-tje) van 120 mm en de kap van de ATX-voeding af is het stil en veilig.
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
ff een kleine update: zoals je ziet ben ik nogsteeds online en draait dat ding al
heel de middag zonder voedingsfan, de voeding wordt wel een beetje warm, maar
hij leeft nogsteeds
heel de middag zonder voedingsfan, de voeding wordt wel een beetje warm, maar
hij leeft nogsteeds
Pagina: 1