Illustrator, ik wordt er een beetje simpel van

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
He mensen,

Zit nu al een uur of 2 te pielen in illustrator. Ik krijg het maar niet voor elkaar om een lijn dunner te krijgen dan 1 pt terwijl je die optie wel kunt kiezen uit het dropdown menu. Wie weet hoe ik die kan unlkocken ofzo.

Strava | AP | IP | AW | SM

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Da Monkey schreef op 01 January 2003 @ 14:08:
He mensen,

Zit nu al een uur of 2 te pielen in illustrator. Ik krijg het maar niet voor elkaar om een lijn dunner te krijgen dan 1 pt terwijl je die optie wel kunt kiezen uit het dropdown menu. Wie weet hoe ik die kan unlkocken ofzo.
Een lijn dunner dan 1 pixel? Lijkt me sterk :D

[mierenneuker]
"ik word" is zonder "t" :P
[/mierenneuker]

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
heb je ooit van getallen achter de komma gehoord?

druk voor de grap eens op F1.

• HunterPro
  • Niet online
Marv schreef op 01 January 2003 @ 14:12:
[...]

Een lijn dunner dan 1 pixel? Lijkt me sterk :D

[mierenneuker]
"ik word" is zonder "t" :P
[/mierenneuker]
waar zie jij pixel staan? Hij heeft het over point; een maat die niet aan pixels oid is gekoppeld.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
nou ja ik selecteer dan dus de lijn die ik moet hebben.

en wil uit dit llijstje kiezen:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/j.somhorst/pt1.jpg

maar dat kan niet, mijn vraag is dus waarom dat niet kan en hoe dat op te lossen valt.

Strava | AP | IP | AW | SM

• HunterPro
  • Niet online
Da Monkey schreef op 01 January 2003 @ 14:22:

[afbeelding]

maar dat kan niet, mijn vraag is dus waarom dat niet kan en hoe dat op te lossen valt.
je hebt zo'n plank onder je snufferd liggen die toetsenbord heet. Typ dus gewoon je waarde in (moet je ff kijken of je een punt of comma moet gebruiken).

Verwijderd

Da Monkey schreef op 01 January 2003 @ 14:22:

[afbeelding]

Ehm, daar staan een paar lijnen onder een pt. Maar als je je tekening op 100% oid hebt staan, zie je vaak het verschil niet, dat rendert die niet netjes (als je alles op outline zet rendert ie trouwes nix) maar als je inzoomed doet ie dat dus wel.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Bij zo'n programma moet je nooit vertrouwen op wat je recht voor je neus ziet, alleen op wat je weet wat je qua getallen hebt ingevoerd, en hoe je werk er in het programma waar je het hebt voorbereid. En als je het toch niet vertrouwt, print dan even een paar proefjes uit... :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 21:05
pt != px

maar goed, dit is best te vinden als je zoekt onder F1 naar "stroke", zoals |HunterPro| al aangeeft. Succes.

[ Voor 8% gewijzigd door Willem op 01-01-2003 14:44 ]

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.