Toon posts:

Hitman 2 probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo. Ik ben bezig met Hitman 2 en ik wil heel graag met silent assasin rating (bijna) iedere missie eindigen en alle wapens hebben met de moeilijkheidsgraad professional, maar in de 1e missie (Anathema) hoef ik alleen nog de golfclub hebben maar er staat een bewaker voor de slaapkamer van de Don (waar de golfclub staat) die mij steeds herkent. Weet iemand hoe ik ongemerkt langs deze bewaker kan komen ?

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:43
Als je een paar minuten op de trap blijft wachten zul je zien dat ie HEEEL af en toe wegloopt naar de andere kamer. Je moet dan een minuut of 2-3 zeker op de trap blijven staan.
De huismeid zal je niet herkennen, je moet alleen oppassen dat die advocaat en die bodyguard (geel en blauw overhemd geloof ik) niet langs de trap komen lopen.
Zeker als ze van onderen komen heb je een probleem.

Dat is de manier waarop ik het gedaan heb. Ik had geen problemen met die 2 mannen die rond lopen omdat ik in korte tijd al op die trap sta, dan zijn ze daar nog niet aan het rondlopen.

[ Voor 73% gewijzigd door Stefke op 01-01-2003 13:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt, ik zal het meteen uitproberen.

Verwijderd

ik schiet gewoon altijd iedereen neer :D
ballers sd rulen :P

• Stefke
Ja maar jij krijgt dan ook een waardeloze rating op elk level, en dat wil de topicopener niet, die wil "Silent Assasin" worden...
Dan krijg je overigens ook heel leuke bonuswapens, zoals SILENCED ballers >:)

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Heb het wel uitgespeeld....

Mass Murderer >:)

Misschien nog eens doen, maar dan expert :)

• Stefke
Ik probeer ook elk level zo hoog mogelijk te scoren, overall zit ik NET onder Silent Assasin, sommige levels lukt het niet zonder 1 of 2 kills

Verwijderd

stefijn schreef op 02 January 2003 @ 14:15:
Ik probeer ook elk level zo hoog mogelijk te scoren, overall zit ik NET onder Silent Assasin, sommige levels lukt het niet zonder 1 of 2 kills
Natuurlijk kan je elk level zonder kills (behalve target) halen. daar gaat dit hele spel om.

Ik moet zeggen dat het mij nog niet gelukt is, maar het is mogelijk.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Als je Stefijn z'n post duidelijk leest, kan je ook wel opmaken uit zijn verhaal dat HIJ zelf het niet haalt zonder 1 of 2 kills in die levels...
Er staat nergens dat het onmogelijk is gemaakt in het spel.

• Stefke
:) het is vrijwel niet mogelijk om elk level zonder 1 of 2 extra kills te maken, zeker de grote niet, want je komt vrijwel wel ergens altijd iemand tegen die je ter plekke moet killen om je niet te verraden.
Als je unlimited saves had dan was dat natuurlijk makkelijk, maar gelukkig heb je die niet.

Moet wel zeggen: ik had net het level in het appartement in Kuala Lumpur af (waar je die dikke in de whirlpool moet vermoorden) en daarbij had ik 4 extra kills, nl. een guard en die drie chicks die bij m zijn. Ik wist ook echt niet hoe het anders moest, dat is echt een lastig level met moeilijke timing als je het perfect wil doen :)

Toch ben ik net met vernieuwde moed aan dat level begonnen en het is gelukt: 1 schot, 1 kill (de dikzak) en helaas 1 close encounter, maar wel Silent Assasin :)

Btw, ik heb ook de Custom Snipergun die je op de Japanse levels in de torens ziet >:)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan je zo'n custom sniper rifle krijgen zonder dat je iemand ervoor hoeft te vermoorden ?

• Stefke
Ik heb niet gezegd dat ik op DAT level niemand heb vermoord, ik heb zo´n torenwachter vermoord voor die gun :) anders lukt het niet denk ik zo (of er moet er ergens 1tje liggen
Pagina: 1