Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[ben] smsen werkt niet goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ging vanmorgen om een uurtje of 5 wat sms-en (doe het normaal gesproken nooit maar goed). komt dat klote smsje niet aan :|( was erg belangijk... maar goed ik heb er een naar mezelf gestuurd en die kwam wel aan.

een ander smsje naar een ander nummer (die zekerweten werkt) werkte ook niet, ok ik krijg nu de melding dat hij is aangekomen (8 uur later)

maar goed nu vraag ik me dus af of dat ene smsje (1e) nou helemaal niet is aangekomen. ik heb namelijk elke keer een fout terug gekregen en probeerde het daarom via ben-online.nl daar ging het wel goed en ik kreeg geen bericht dat het mislukt of iets dergelijks was.

hoe check ik nou of een smsje aangekomen is? ik kan het echt niet maken om 5 smsjes te versturen.

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 13:24

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

netwerk overbelast. Vergeet niet dat het oud op nieuw is geweest!
sms-je komt misschien nog wel later aan

De oplossing is niet altijd de oplossing

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:49
Vanacht was er een probleem met de meeste GSM diensten. Zie ook:

GSM
112 schandalig!

Als je het nu nog eens probeerd, komt die SMS dan wel snel aan?

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer het nu

Verwijderd

Topicstarter
eentje ging wel goed de ander BELANGRIJKE niet... ik probeer het vanavond nog wel een keer ofzo tnx!!

Verwijderd

Cutebritney schreef op 01 januari 2003 @ 13:50:
Vanacht was er een probleem met de meeste GSM diensten. Zie ook:

GSM
112 schandalig!

Als je het nu nog eens probeerd, komt die SMS dan wel snel aan?
Wat voor problemen waren er dan? Ik heb met Vodafone geSMSt om 02:00, het netwerk was niet overbelast (ik kon bellen), maar het SMSje is niet aangekomen.

Btw, als ik op dat linkje klik, krijg ik een 'no permission'. Enig idee hoe ik dat kan verhelpen?

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 13:56
Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 18:48:

Btw, als ik op dat linkje klik, krijg ik een 'no permission'. Enig idee hoe ik dat kan verhelpen?
dat klopt dat jij krijgt "no permission". Daarvoor moet je eerst 125 techposts hebben en je moet enkele maanden geregistreerd staan. Dat gsm topic staat nl in de huiskamer.
Waar is HK nou??? *lezen!*
Pagina: 1