Toon posts:

mpg file in real/quickTime/ Winamp

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
HI, itrying to play a mpg-file in realplayer, or quickTime or windows media player, but winXP says there is a fault and the programm will shut down, the only programm that plays the file is winamp, what is going wrong :?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:30

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Try PowerDVD.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
ja, met powerdvd krijg ik wel beeld, ik heb net de sony dvd brander (DRU 500A) gekocht en heb wat moeilijkheden om een dvd te branden vanaf m'n camcorder. eerst opgeslagen als mpg maar krijg m'n niet gebrand op een dvd+RW, wel op een cd-rw . Maar ik wil m'n graag als dvd .

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 12:55
Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 13:44:
ja, met powerdvd krijg ik wel beeld, ik heb net de sony dvd brander (DRU 500A) gekocht en heb wat moeilijkheden om een dvd te branden vanaf m'n camcorder. eerst opgeslagen als mpg maar krijg m'n niet gebrand op een dvd+RW, wel op een cd-rw . Maar ik wil m'n graag als dvd .
Update je brand software (nero 5.5) en download patches

Burp

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nero nog niet, maar zal het proberen...
zal het lukken ?

Verwijderd

Topicstarter
heb Nero geinstalleerd, wil een DVD branden, van een opgenomen mpg-file, moet ik wat slepen naar "video_ts", wat niet wil, accepteert alle andere files zoals .VOB, of moet ik anders doen ?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
Hey, welkom op GoT :)

Ten eerste: het is een nl forum, dus stel je vraag gewoon in het nederlands :)

Verder: een dvd'tje branden is niet zo heel moeilijk, als je een beetje rondneusd op GoT, gebruik maakt van de search en de bekende sites als doom9.org, vcdhelp.com ed bezoekt en de help van je software eens goed doorneemt, kom je er wel uit.

Succes en veel plezier op GoT verder.

Dit topic gaat nu op slot, het is niet de bedoeling dat je op eigen houtje een nieuw topic opent.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.