Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
En voor diegene die vinden dat 'overall-stats' niks zeggen, dat is natuurlijk onzin. tuurlijk zeggen die wel wat. Het is hypocriet om te zeggen dat dat niet significant is, gewoom omdat wij hun op dat vlak niet 'verslagen' hebben.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Hoewel ik het met je eens ben dat het erg makkelijk is voor ons om daar wat te posten als we boven TA staan, als TA onze kont schopt zie je daar (bijna) geen DPC'er.
Een "algeheel" post verbod is natuurlijk onzin.. niemand gaat hier niemand iets verbieden, volgens mij heben we pas nog geflushed voor vrijheid.
En overall stats.. als dat het enige was wat telde kon 95% van de teams en 99% van de individuele leden wel stoppen.... Het gaat nou eenmaal niet gebeuren dat ik bv wiho inhaal.. net zomin als #koffie OOIT /. in gaat halen.
Mijn mening: Veel post op TA zijn -om in voetbal termen te spreken- van het kaliber "You only sing when you're winning".
Ik heb me daar zelf ook schuldig aan gemaakt.. alleen op TA zeiken als we ze een keer geklopt hebben. Verder moeten we ook niet te gevoelig worden voor hun mening.. als ze er echt niet tegen kunnen worden we wel gebanned.
Ow.. en bmdop... Het is: "ik ben het met jou eens..." Jouw is bezittelijk.
En dat moest ik ff kwijt.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Verwijderd
Lopen inderdaad een paar teamgenoten behoorlijk te eikelen op het anandtech forum. Daar wordt ik echt niet vrolijk van.
Gewoon daarmee kappen. En als je zegt : "Nou als het te erg wordt dan bannen ze ons wel" Dan ben je toch wel een heel klein beetje verkeerd bezig.
Ik snap nu wel beter waarom Blauwe ermee gekapt is
Hey iemand trouwens die blokjes van hem voorbij zien komen ? Als het goed is heeft ie er nu wel een miljoen ofzo.
Oh en spelling verbeteren is ook lame in my book. Dat zouden die anandtechers eens met die DPC posts daar moeten doen dan blijft er niks van over.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd
come on guys,
over een half jaar hebben we misschien meer dan 3000 members. Het feit dat zij niet stijgen boven de miljoen per dag wil niet zeggen dat wij dat niet kunnen. Als we doorgaan zoals het nu gaat, zie ik het zonnig in. Ik denk trouwens dat het niet de inhoud van onze posts is, maar voornamelijk het aantal wat ze irriteert. Ennehh, ik moet zeggen, het zijn wel constant dezelfde gasten daaro die errug lange tenen hebben. Ik geloof niet dat wij daar doelbewust de boel aan t verzieken zijn... (toch??)
laten we gewoon posten als we iets te zeggen of vertellen hebben en niet constant overal olie op gooien. Helemaal wegblijven daaro is ook weer zoiets abrupts
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Wat de meeste DPC'ers op het AnandTech zeggen is helemaal niet grof, maar die mensen die daar zitten hebben inderdaad wel heel lange tenen. De laatste tijd moet ik wel zeggen dat DPC'ers daar inderdaad veel posten, dus ik zou zeggen prima, maar niet in de naam van DPC. Als je zelf post op het AnandTech forum dan hoort dat geen verschil te maken of je nou Nederlands of Amerikaans bent, Internet is wereldwijd. Maar om nou bij iemand in zijn "thuis" basis hele topics te gaan aanmaken alleen om te zieken is wat grof, en getuigt ook van een gebrek aan respect. Als we winnen, gewoon niks zeggen daar. We vieren het wel hier
Mischien moeten we op TA een topic openen waarin we elkaar kunnen flamen... leuk voor diegene die dat willen, en diegene die het haten kunnen er weg blijven.
ik had net met mijzelf afgesproken dat we over een half jaar 2 miljoen per dag hebben. Niet 200k meer als zij dus: minstens 1000k!!
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
ze zijn daar even hevig aan het promoten.. kunnen we hier ook niet eens flink aan het promoten gaan? Ik doe dat natuurlijk al bij mijn vriendenkring.. maar dat zijn geen vast t.net bezoekers dus dat schiet niet echt op...
Linux server installatie en beheer (clusters failover loadbalancing): http://www.virtualconcepts.nl/
AnandTech heeft de mogelijkheid om veel meer leden te mobiliseren dan wij. Als we echt continu op pos #1 willen komen dan lijkt me het niet in ons eigenbelang om AT'ers te 'stimuleren' met licht treiterende opmerkingen.
het is maar een competitie.
Je leven hangt er niet vanaf!
Ik zie AnandTech trouwens eerder als een allie dan als een vijand.
/. en de Russen zijn de vijanden!!
Dat we zo'n goed contact hebben met AT moeten we juist positief benutten, niet negatief door te flamen.
maar het blijft natuurlijk leuk om ze daar te laten denken dat ze echt onmiddelijk gevaar lopen... }:0
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
Over een half jaar 2.000.000 per dag, da week ok nie. Of ga je uitbreiden, Andy?
Ik heb (/me klopt zich ondertussen maar weer eens op de schouder) in 't verleden wel eens vaker uitspraken gedaan over de DPC-toekomst en tot nu toe is dat allemaal uitgekomen
Andy, mocht de code nog niet zijn gevonden over een half jaar, deze weddenschap (over de 2000k) ga ik graag met je aan... Alleen zet ik mn BP6 en jouw athlon er niet op (mag jij tog niet van je vrouw
2000k Halen we niet maar we komen zeker een heel eind.
Nog effe obet AT: De overall stats doen er helemaal niet toe, want ook zij spelen daarin geen enkele rol van betekenis, net als wij, hoewel we erg de aandacht trekken door de afgelopen maanden als een idioot die top 100 door te snijden. Het gaat om de daily's want daar zit de competitie en daar zitten we gek genoeg boven op elkaars lip met 5 teams die elkaar vaak nog geen 100k blokjes ontlopen en uit een erg verschillend aantal deelnemers en nationaliteiten bestaan, en dat is LEUK!
AT pakken we wel over een maand staan ze wat mij betreft NOOIT meer boven ons. Ik maak me meer zorgen om de Russen die ook nog wel ietsje lijken te groeien.
Laatste puntje: de ATers doen veeeeeel meer blokjes per man, hoe kan dat nou? Assimilate GVD elke fokking pc waar je je handen aan kunt krijgen want dit kan natuurlijk niet!
Die 2M lijkt me inderdaad ook een beetje hoog, maar ja, als je kijkt hoe hard we de laatste tijd zijn gegroeid is het niet onmogelijk.
[removed]
Verwijderd
( en je kan het team een beetje in de gaten houden )
En 2M, dat lijkt mij wel wat, doe maar!
dit verhaal heeft namelijk een voorstory, en er bestaat altijd nog zoiets als netiquette...
Aangezien we ongeveer (heel groot korreltje zout?
Tadaaaaaah!!
Ff weer on topic... Zag net een leuke post van een TA'er of hun forum. Die gaf middels "(mood)" aan in welke gemoedstoestand een post/zin moet worden gelezen (giechel). Zo dus... Dit soort simpele dingetjes kunnen problemen voorkomen lijkt me. Het kan haast niet anders of alle near-flames worden veroorzaakt door het verkeerd begrijpen van goedbedoelde posts van 'de andere partij'.
Tja, als je al ziet dat sommigen hier al geen correct Nederlandsch kunnen.