Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Edit: nog even gekeken en alles staat nu op +1. Laten we het daar maar houden en ons om de tags niet bekommeren.
[ Voor 24% gewijzigd door Polaris op 01-01-2003 13:46 ]
✄ (ook al is er wel een 0 off-topic mogelijk natuurlijk)
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
*Gaat modden*
pheew, gisteren is mijn kabelmodem gerepareerd en ik ben weer online. Pas dan valt me weer op hoe addicted ik ook alweer ben.
Ik heb anders nog bijna geen puntje kunnen uitdelen....'t Gras wordt voor m'n voeten weggemaaid.Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 14:38:
Het is wel een puntenvreter zeg!
/me The Modforce is strong in this one
Verwijderd
Eerder opstaan?JAVA-Doctor schreef op 01 januari 2003 @ 16:01:
[...]
Ik heb anders nog bijna geen puntje kunnen uitdelen....'t Gras wordt voor m'n voeten weggemaaid.
/me The Modforce is strong in this one
+1 inzichtvol
* Renegade is ook on it
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
- Giphart
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"