Toon posts:

Modem probleem in XP proffesional

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb een conflict met mijn modem onder XP waar ik echt niet uitkom (Aztech MD 3858 sp). Onder windows ME heeft deze hui uitstekend gedaan zonder problemen.

Er gebeurt het volgende:

Bij verbinding maken met bijv. hetnet gaat dit goed alleen bij het afsluiten is mijn gewonde telefoon lijn dood. Wat ik ook probeer de telefoon kan ik pas weer gebruiken als ik de modemkabel verwijder.

XP detecteerd alles goed en ziet met de modem geen conflicten. Toch denk ik dat er een driver conflict of iets dergelijks is.

Kunnen jullie mij tips geven ? nieuwe drivers ?

BVD Michel. :r :r

Verwijderd

specs???????

Verwijderd

Topicstarter
MDP 3858 SP-W 56K AZT-4015

is dit voldoende ?

Verwijderd

Je moet gewoon de goed string inzetten om de lijn aftesluiten anders blijft de moden in control van je lijn.

zal wel in de manual zitten, ATH of zoiets..
K'heb lang geen analoge modem gehad dus weet het niet meer maar je moet een ini string invullen en zal zo uit zien ATH of AT/H enz
ff boekie kijken wat de drop line code is
kijk hier

http://www.aztech.com.sg/user_manual/MDP3858u&ue.pdf

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 13:27 ]

Verwijderd

Kijk of er nieuwe drivers zijn. Dat is het eerste wat ik doe als iets niet goed wil werken

Ik heb zelf momenteel een usb modem en dat gaat ook niet zo best in combinatie met XP. Ook een driver probleem. (Breng hem morgen terug)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:00

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> IT

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 13:00:
Hallo mensen,

Ik heb een conflict met mijn modem onder XP waar ik echt niet uitkom (Aztech MD 3858 sp). Onder windows ME heeft deze hui uitstekend gedaan zonder problemen.

Er gebeurt het volgende:

Bij verbinding maken met bijv. hetnet gaat dit goed alleen bij het afsluiten is mijn gewonde telefoon lijn dood. Wat ik ook probeer de telefoon kan ik pas weer gebruiken als ik de modemkabel verwijder.

XP detecteerd alles goed en ziet met de modem geen conflicten. Toch denk ik dat er een driver conflict of iets dergelijks is.

Ik heb dus precies het zelfde modem en exact het zelfde probleem....
Is er niemand die hier iets op weet ??
Ik heb gekeken in de maual, maar daar staat niets over een init string aanpassen of met welke getallen en waardes....

Misschien dat er iemand een idee heeft ....?? :'(

• Rekenmachine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
Niet meteen kicken binnen 45 minuten! Lees de regels!

[ Voor 31% gewijzigd door Rekenmachine op 12-02-2003 20:07 ]

https://www.enwatbenjedan.nl/

Verwijderd

Heb ik nu lang genoeg gewacht ???
Niemand die mij uit de brand kan helpen ??? :'(

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01-2025
Je moet er niet teveel van verwachten....heb geduld a.u.b.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 11:12
Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 12:31:
Heb ik nu lang genoeg gewacht ???
Niemand die mij uit de brand kan helpen ??? :'(
en je hebt de nieuwste drivers?
heb je gekeken op de website van de producent of er misschien iets bekend is van dit probleem en of er een oplossing is?

[ Voor 55% gewijzigd door schwarzenegger op 13-02-2003 17:01 ]

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 13:00:
Hallo mensen,

Er gebeurt het volgende:

Ik heb hetzelfde modem, en dus hetzelfde probleem, kheb de hoop opgegeven en hem verkochtm onder win9x werkie ie supert maar sinds XP blijft de lijn open

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:24
Oud topic. Daarnaast is het wel duidelijk: Hij werkt niet goed icm met windowsXP.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.