Toon posts:

XP hangt door Logitech Itouch software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ineens kon ik Windows XP professional niet meer afsluiten. Of hij sloot wel af, maar het duurde ongeveer 5 minuten. Een probleem waar een achttal oplossingen voor gegeven wordt op de M$ support site, maar geen van de oplossingen werkte. De laatste oplossing: XP opnieuw installeren. Nu werkte hij weer prima totdat . . . . . ik de Itouch software voor mijn logitech internet navigator toetsenbord installeerde. Weer hetzelfde probleem. Na het verwijderen sloot hij weer normaal af.
Details: P4, 24 Ghz, XP Prof Ned met SP1 geïnstalleerd, logitech itouch it215nld.exe.

Ik ga nog even proberen of oudere versies dit probleem niet hebben (het hééft ooit gewerkt) maar ik dacht laat ik het even hier posten, dat scheelt anderen wellicht veel tijd en irritatie!

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Zijn vaak combinatie's van hard en software. Draai zelf ook XP prof NL op een P4 met it215nld. Met een Geforce 4 kaart geen problemen, met een ati 9700pro wel. Als ik in Mohaa aan de volume knop draai loopt het spel vast. Zet ik in itouch de optie dat hij de toetsen effecten op het scherm moet tonen uit, dan werkt het wel goed.
Hier heb je op zich weinig aan, behalve dan dat je dus mogelijk moet zoeken naar een combinatie van factoren. XP prof NL en it215nld kunnen op zich wel goed samenwerken.

Do as I say, don't do as I do.

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:26
Heb idd hetzelfde probleem, met versie it215.exe sloot windows XP niet af, heb nu een oudere versie geinstalleerd en het werkt weer perfect. Versie it210nld.exe werkt wel naar behoren.