Ineens kon ik Windows XP professional niet meer afsluiten. Of hij sloot wel af, maar het duurde ongeveer 5 minuten. Een probleem waar een achttal oplossingen voor gegeven wordt op de M$ support site, maar geen van de oplossingen werkte. De laatste oplossing: XP opnieuw installeren. Nu werkte hij weer prima totdat . . . . . ik de Itouch software voor mijn logitech internet navigator toetsenbord installeerde. Weer hetzelfde probleem. Na het verwijderen sloot hij weer normaal af.
Details: P4, 24 Ghz, XP Prof Ned met SP1 geïnstalleerd, logitech itouch it215nld.exe.
Ik ga nog even proberen of oudere versies dit probleem niet hebben (het hééft ooit gewerkt) maar ik dacht laat ik het even hier posten, dat scheelt anderen wellicht veel tijd en irritatie!
Details: P4, 24 Ghz, XP Prof Ned met SP1 geïnstalleerd, logitech itouch it215nld.exe.
Ik ga nog even proberen of oudere versies dit probleem niet hebben (het hééft ooit gewerkt) maar ik dacht laat ik het even hier posten, dat scheelt anderen wellicht veel tijd en irritatie!