Ik krijg regelmatig (gemiddeld 2 keer per dag) een leuke BSOD. De melding varieert daarbij. De ene keer is het "IRQL not less or equal" en de andere keer is het "process has locked" (stop : 0x00000076).
Ik heb in de search gekeken, en over de eerste melding vind ik zeer veel topics, heb dan ook vershillende adviezen geprobeerd (drivers eraf kicken, en juiste erop zetten, mem test, voeding, etc). Maar niks schijnt te helpen. In de eventviewer is ook niks spannends te zien, alleen dat zonealarm veel meldingen geeft (ook op de tijdstip van de bsod). Maar deze heb ik middels uitgeschakelt. Helpt dus allemaal niet. Maar over de 2e melding kan ik niks vinden in de search. Wellicht dat deze melding mij meer kan vertellen over mijn problemen.
Weet iemand wat deze melding betekent en hoe ik deze kan oplossen ?
P4 2.66
Aopen AX4G pro
768 DDR (2700) ram
80 gb HD
windows xp home edition
Ik heb in de search gekeken, en over de eerste melding vind ik zeer veel topics, heb dan ook vershillende adviezen geprobeerd (drivers eraf kicken, en juiste erop zetten, mem test, voeding, etc). Maar niks schijnt te helpen. In de eventviewer is ook niks spannends te zien, alleen dat zonealarm veel meldingen geeft (ook op de tijdstip van de bsod). Maar deze heb ik middels uitgeschakelt. Helpt dus allemaal niet. Maar over de 2e melding kan ik niks vinden in de search. Wellicht dat deze melding mij meer kan vertellen over mijn problemen.
Weet iemand wat deze melding betekent en hoe ik deze kan oplossen ?
P4 2.66
Aopen AX4G pro
768 DDR (2700) ram
80 gb HD
windows xp home edition
[ Voor 7% gewijzigd door bones op 01-01-2003 12:25 ]