Kan er mij hier iemand helpen ????
Misschien een link doorsturen , heb overal gezocht maar vind er niets over .
Bedankt
Misschien een link doorsturen , heb overal gezocht maar vind er niets over .
Bedankt
Do as I say, don't do as I do.
Dat is ook geen unlocken, maar overclocken.Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 12:21:
gewoon fsb opkrikken....
[ Voor 3% gewijzigd door PROnline op 01-01-2003 12:28 ]
Verwijderd
Ik bedoelde het ook niet als reactie op de vraag "Hoe kan ik mijn p3 unlocken" maar op de vraag: "hoe krijg ik hem dan hoger dan 900MHZ"PROnline schreef op 01 January 2003 @ 12:27:
[...]
Dat is ook geen unlocken, maar overclocken.
Alleen engeneerssamples zijn unlocked, de Pentium3's voor de verkoop zijn altijd gelocked en kunnen niet geunlockt worden zoals de AMD XP's.
Daadwerkelijk overklokken: multiplier tweaking
Het overklokken via de multiplier is veiliger maar ook minder effectief dan via de FSB. Je klokt immers alleen je processor zelf over. Als je met de multiplier wilt gaan overklokken ben je bij Intel verkeerd, aangezien deze de multiplier heeft "gelocked" (dit om te voorkomen dat oplichters een snelle Intel-CPU voor veel geld te verkopen terwijl het gewoon een overgeklokt langzamer model is).
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
Sorry maar je hebt gewoon de grens bereikt van je systeem.Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 13:14:
Heb een Asus Cuv4x mobo en mijne fsb staat al op 150 , mijn geforce 3 ti 500 heb ik ook al overclockt 150mhz , maar mijn cpu 800 mhz staat nu op 900mhz , mijn mobo kan tot 166 fsb gaan maar als ik da doe slaat hij tilt !!! Want kan ik daar nog aan verhelpen ????
[ Voor 4% gewijzigd door JeroenT op 01-01-2003 13:29 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Apen-nootjes op 01-01-2003 14:20 . Reden: FAQ erbij ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq