MP3 afspelen op yamakawa

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 14:07

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Zoals de titel al zegt, de search hierzo heb ik helemaal doorgelezen maar ik kom er niet uit.

Ik heb een yamakawa ( een wat?? ja een yamakawa B) ) 780 dvd speler die mp3 ondersteund.

Ik heb een cd gemaakt met allemaal mp3's en die heb ik in mijn dvd speler gestopt. Hij speelt de mp3's af, maar........

Ik krijg in geen mogelijkheid een folderlijst te zien. Hij begint bij track 1 en thats it. Geen mogenlijkheid om folders te kiezen. :?

Wie heeft de gouden tip voor moi :)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Verwijderd

Hmm, het merk yamakawa klinkt mij sowieso wel heel erg onbekend in de oren (en ik denk niet alleen bij mij :) ) Bovendien is de website ook niet bepaald duidelijk; er staat weining op! Ik zou me dus ff richten op het sturen van een e-mail richting yamakawa. Het adres staat me koeie-letters op de website :D

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 14:07

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Dat heb ik ook al gezien ja..

Maar ik denk dat ik iets verkeerd doe met het branden ofzo.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

SA --> Audio, Video & HiFi Forum. Plus een kleine titeledit, "search didnt help " in de titel is niet echt nodig en er is toch niemand die dat gelooft als het echt al een paar keer in de search stond ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
Lees je handleiding (daar staat het in)

anders kan je deze site bezoeken:
http://start.at/yamakawa

Dit topic is gesloten.