Iemand een idee waar aan die drivers te komen of wil iemand misschien zelfs zo genereus zijn ze even beschikbaar te stellen?? Een mooi begin van het nieuwe jaar toch....
ja, idd! Dank je. Maar wat is dat voor vaag bedrijf? In Google zoeken op "sweex drivers download" levert 114 resultaten, voornamelijk uit 2 domeinen maar geen één ervan werktKoeskoes schreef op 01 januari 2003 @ 03:47:
safeway is tegenwoordig sweex
idd, die opmerking ben ik al een paar keer tegengekomen op i-net, maar dan alleen m.b.t. de gewone kaartjes van ze en niet de pcmcia cards. Weet jij of dat ook waar is?Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 04:04:
zit er niet op zo goed als al die kaartjes een realtech chipsetje ?
edit:
Ik moet beter lezen...sorry...
Ik moet beter lezen...sorry...
www.sweex.nl doet 't inderdaad niet. In de Google cache zit ie wel...
http://216.239.39.100/sea...sweex.nl/+&hl=en&ie=UTF-8
Maar daar kun je dus geen drivers downen...
[ Voor 92% gewijzigd door Mentalist op 01-01-2003 04:55 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
[gigantisch offtopic]
Dat je op zo'n tijdstip/dag nog over drivers gaat lopen denken man
Dat je op zo'n tijdstip/dag nog over drivers gaat lopen denken man
ik heb ook een safeway lan kaartje en die gebruikt de standaard realtek drivertjes...
Alleen is dit een pc-card en geen pci frutsel..Aapje_18 schreef op 01 januari 2003 @ 16:12:
ik heb ook een safeway lan kaartje en die gebruikt de standaard realtek drivertjes...
En in die pc-cards zit geen realtekje volgens mij
Btw, ik heb een Safeway pci lan kaartje met BC001 chip. Tis niet alles Realtek wat Safeway heet
www.safeway.to werkt nog prima anders 
anders www.sweex.com
Stomma lan-cards werken niet eens op w2k server ..
anders www.sweex.com
edit:
Great minds
Great minds
[ Voor 14% gewijzigd door Scharnout op 01-01-2003 17:03 ]
And Bob's your uncle ...
Niet dat het er nog toe doet, but for the record :
ik heb hetzelfde kaartje en volgens windows 2000 werkt het inderdaad met een realtek-chipset'tje.
Als de topicstarter de drivers voor win98 nog nodig heeft : icq of mail me ff !
ik heb hetzelfde kaartje en volgens windows 2000 werkt het inderdaad met een realtek-chipset'tje.
Als de topicstarter de drivers voor win98 nog nodig heeft : icq of mail me ff !
[ Voor 4% gewijzigd door BitProcessor op 01-01-2003 17:12 ]
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Ja, nu weer wel.Scharnout schreef op 01 January 2003 @ 17:02:
www.safeway.to werkt nog prima anders
anders www.sweex.com
edit:
Great minds
Gisteren lag IEDERE url die naar de Sweex of Safeway site zou gaan plat. Een of andere vage HTTP error.
Maar goed topicstarter, nu kun je je drivertjes dus weer gewoon op de betreffende sites opzoeken
hahaha, jezus ik heb me gister lam gezocht en vond het al zo raar dat er op i-net geen commentaar te vinden was over het verdwijnen van die site.... heb me echt helemaal lam gezocht en nu zijn de sites gewoon weer terug...W3ird_N3rd schreef op 01 January 2003 @ 17:11:
[...]
[...]
Ja, nu weer wel.
Gisteren lag IEDERE url die naar de Sweex of Safeway site zou gaan plat. Een of andere vage HTTP error.
Maar goed topicstarter, nu kun je je drivertjes dus weer gewoon op de betreffende sites opzoeken
Pagina: 1