iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
- Vanuit 1 van de 2 OS'en de profile moven vanuit profile management (ergens in configuratiescherm, maar vraag me aub niet waar, MS Knowledge base biedt wellicht uitkomst)
- Lokatie van Documents and Settings wijzigen van 1 van de 2 OS'en, al vraag ik me af of dat zomaar gaat werken.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
systeem -> gebruikersprofielen en dan het profiel copieren naar ...
thnx iig..
(hmmz, dacht trouwens dak uhm in wos had gezet... foutje
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
kan ik zonder problemen m'n win2k register in win xp importeren?
Want nu moet ik over al weer serials ed. invoeren
als je je register in zijn volledigheid exporteert (dan heb je een *.reg bestand) en deze vervolgens importeert. probeer dat eens.Phydomir schreef op 01 January 2003 @ 13:10:
Nog even een vraagje,
kan ik zonder problemen m'n win2k register in win xp importeren?
Want nu moet ik over al weer serials ed. invoeren
Je moet dan natuurlijk wel een back-up makenTerw_Dan schreef op 01 januari 2003 @ 15:36:
[...]
als je je register in zijn volledigheid exporteert (dan heb je een *.reg bestand) en deze vervolgens importeert. probeer dat eens.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
Niet doen dus. Hooguit HKLM\Software en HKCU/Software. de rest zeker niet. Maar zelfs wat ik nu voorstel is al riskant.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 21:07 ]
eeh misschien als je een klein domeintje maakt en dan met roaming profiles gaat werken..Phydomir schreef op 01 January 2003 @ 01:52:
Misschien een beetje kromme titel maar ik zal het ff uitleggen.
Ik draaide altijd 2k prof. maar nu heb ik op een aparte partitie win xp prof. erbij gezet.
Nu is mijn vraag of ik op een of andere manier alles wat ik 2k op m'n desktop en menu start ed. had staan ook in xp te krijgen.
Ik heb al gekeken of ik niet gewoon m'n user files bij Documents and Settings kon kopieren maar dan pakt ie niet alles mee.
iemand een idee?