CS + ZoneAlarm Pro = LAGG

Pagina: 1
Acties:

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
Beste mensen,

als ik een potje cs wil spelen en mijn firewall za pro aanstaat (tis btw de nieuwste versie), stijgt mijn ping de hemel in.
Normaalgesproken heb ik een ping van rond de 30-50.
Maar als za aanstaat, wordt dat algauw rond de 100 en merk je dat het niet zo lekker loopt. CS staat bij zonealarm gewoon groen gevinkt.
Ik heb het mxstream abonnement comfort, dus men verbinding is ok
Ook men pc is prima in orde, P4 1800 mhz, 768 mb ram, geforce 3 ti 200
Ik speel met opengl 1024*768@32 bit.

Hebben misschien andere mensen dit probleem ook of hoort dit??
alvast bedankt

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:59
Dat probleem heb je niet als je firewall aan staat?
Dan is de oplossing om je firewall gewoon uit doen lijkt me..
Is trouwens wel vaker langs komen dit onderwerp..

Aap!

• VeloChill
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
hmm, qua pc-power heb je ruim voldoende, maar ik speel ook veel CS (ook 1024*32) met ZA-pro en heb nergens last van terwijl mijn pc een stuk minder is (tb-1200-200fsb, 256 ddr, gf2 64 mb-ddr) zou het toch niet een ander probleem kunnen zijn

Verwijderd

VeloChill schreef op 01 januari 2003 @ 04:22:
hmm, qua pc-power heb je ruim voldoende, maar ik speel ook veel CS (ook 1024*32) met ZA-pro en heb nergens last van terwijl mijn pc een stuk minder is (tb-1200-200fsb, 256 ddr, gf2 64 mb-ddr) zou het toch niet een ander probleem kunnen zijn
Het ligt niet aan de pc, een 500 mhz met beetje videokaart kan het nog goed doen.

Misschien kun je beter een andere firewall nemen waar je zelf meer dingen in kunt stellen.

• jozy
harmageddon schreef op 01 januari 2003 @ 02:17:
Dat probleem heb je niet als je firewall aan staat?
Dan is de oplossing om je firewall gewoon uit doen lijkt me..
Is trouwens wel vaker langs komen dit onderwerp..
Firewall uitzetten is niet zo veilig. Op dit moment moet ik wel, maar ik heb liever dat mijn vuurmuur gewoon aanstaat

• jozy
Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 11:24:
[...]

Het ligt niet aan de pc, een 500 mhz met beetje videokaart kan het nog goed doen.

Misschien kun je beter een andere firewall nemen waar je zelf meer dingen in kunt stellen.
Ik heb Norton Personal Firewall gehad, en daarmee had ik nergens last van. Maar ik vind Norton Personal Firewall beet kl*te werken, heb veel liever ZoneAlarm

Verwijderd

Welke OS heb je, ik had hetzelfde probleem met XP home NL. Je moet een andere FW zoeken, want spelen met een ping van 100 is niet leuk. ZA pro is wel heel goed maar norton deed het bij mij ook redelijk. nu heb ik me modem gehacked en is dat mn fw geworden dus dat gezeik heb ik dan niet meer. misschien is dat ook een oplossing voor jou...

Verwijderd

Zone Alarm is echt een bagger programma, echt :) neem wat anders...
Pagina: 1