Eerder heeft Tele2 ook zo'n "ludieke" actie gehouden en dacht ook heel modemend Nederland ik meen 10 oktober 2000 de hele dag gratis te kunnen internetten, hier moesten ze later op terug komen.
Vlak voor de betreffende dag dwong KPN namelijk Tele2 haar klanten te informeren dat alleen normaal bellen gratis zou zijn en niet internetten omdat anders het netwerk van KPN het niet zou houden, logisch ook omdat anders iedereen zijn internet die hele dag open zou laten staan e.d.
Ik vraag me dus dan ook ten zeerste af of ze dat nu dus wel zouden doen, het gros vd ISP's heeft KPN er al uitgefilterd dmv de 06760 nr's, maar de anderen zoals FreeAccess zullen ook wel niet gratis zijn zoals hierboven wel word gezegd...
Het filteren van het data- en spraakverkeer doen ze dus dmv de 06760 nummers en de andere oude nummers van de ISP's zijn ook gewoon bij KPN bekend en dus zullen die ook niet gratis zijn (zoveel zijn dat er namelijk niet en ze zitten waarschijnlijk ook allemaal in een bepaald range, zoals je dat bij ip-nummers ook hebt

)
Het is maar dat je het weet
[
Voor 20% gewijzigd door
flipjevandejam op 01-01-2003 20:38
. Reden: toevoeging ]