Gratis bellen met nieuwjaar ?

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik kan het helemaal niet vinden op de websites van providers, maar is het (in traditie) dit jaar weer dat je tussen 0.00 en 1.00 gratis kan bellen met kpn mobile zoiezo ?

En eventueel met andere providers ?

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
Zou wel een vriendelijke actie zijn. :)

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:02
website KPN:
KPN Telecom wenst u een heel gelukkig 2003 uur gratis bellen op nieuwjaarsdag.

Op nieuwjaarsdag belt u met KPN Telecom tussen 12.00 en 15.00 uur 's middags helemaal gratis vanaf uw telefoon thuis naar andere vaste telefoons binnen Nederland. U betaalt ook geen starttarief.

U bent dus waarschijnlijk iets langer bezig met gelukwensen deze keer.

Belt u via een andere aanbieder dan KPN Telecom?
Als u gebruik maakt van een andere aanbieder kunt u heel gemakkelijk overstappen door te bellen met 0800-1273 en te kiezen voor "CPS instellingen verwijderen". U kiest er dan voor om voortaan uw gesprekken geheel of gedeeltelijk weer via KPN Telecom te voeren. Als u wilt overstappen en nog gebruik wilt maken van deze actie dient u uiterlijk, maar liefst eerder dan, 30 december 2002 te bellen.

De actie geldt niet voor

bellen vanaf uw mobiele telefoon
bellen vanuit een telefooncel
klanten die geen abonnement hebben bij KPN Telecom
bellen van vast naar mobiel
internationaal bellen
internetten via 0676-internetnummers
bellen naar 0900- of 0842-nummers
Alleen vast-vast dus en pas morgen van 12 tot 15 u

[ Voor 5% gewijzigd door Jelmer op 31-12-2002 23:47 ]

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Pff wii bejt er nou nog vadst

Alle proemn in n drek

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Bierkameel schreef op 01 januari 2003 @ 01:07:
Pff wii bejt er nou nog vadst
Lol, drink eens wat minder champagne ;)

En ontopic:

Alleen KPN heeft een actie, check hun site. Voor de rest zijn er (jammergenoeg) geen acties van (mobiele) aanbieders.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zijn er trouwens nog ISPs waarmee je kunt inbellen op een normaal telefoonnummer? Dan zou deze actie nog wel leuk zijn voor 56K-ers :)

🌞🍃

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
DataBeest schreef op 01 januari 2003 @ 01:19:
Zijn er trouwens nog ISPs waarmee je kunt inbellen op een normaal telefoonnummer? Dan zou deze actie nog wel leuk zijn voor 56K-ers :)
Xs4all heeft zoiezo nog normale telefoonnummers. :)

Verwijderd

zou wel een leuke actie zijn alleen proximus ligt hier plat sinds 12u ..... kan totaal niet bellen/smsen

nu kan ik mijn vriendjes geen gelukkig nieuwjaar wensen :'( :+

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 12:18
Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 01:25:
zou wel een leuke actie zijn alleen proximus ligt hier plat sinds 12u ..... kan totaal niet bellen/smsen

nu kan ik mijn vriendjes geen gelukkig nieuwjaar wensen :'( :+
Kennelijk hadden meer mensen hetzelfde idee als jij ;)

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• Xandrios
  • Laatst online: 06-08 20:08
DataBeest schreef op 01 januari 2003 @ 01:19:

www.freeaccess.nl B)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-08 17:30
Hij bestaat nog _/-\o_ , OMG, de eerste internet provider van mij :P. Weet het oude wachtwoord nog castel nog wat :). Hehe, echt lang niet gezien , is project voor noord en oost nederland om aan het internetten te krijg, door gratis internet >:). Met 33k6 haalden we 3,3 KB/s , dus dat was niet zo slecht >:). OMG, dat bestaat nog :Y) .

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
En hoe zat het met Dutchtone?

[ Voor 76% gewijzigd door Xandrios op 01-01-2003 13:23 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Xandrios
  • Laatst online: 06-08 20:08
Termi schreef op 01 januari 2003 @ 04:14:
[...]

Hij bestaat nog _/-\o_ , OMG, de eerste internet provider van mij :P. Weet het oude wachtwoord nog castel nog wat :). Hehe, echt lang niet gezien , is project voor noord en oost nederland om aan het internetten te krijg, door gratis internet >:). Met 33k6 haalden we 3,3 KB/s , dus dat was niet zo slecht >:). OMG, dat bestaat nog :Y) .

Yups :Y)

Was altijd erg leuk, KeyAccess & FreeAccess. Maarja, dat waren andere tijden he...toen werd er nog echt mee verdiend bijvoorbeeld :D :+

(M'n pa heeft samen met een aantal collega's Free/Key access opgezet, toen hij nog bij castel werkte):P

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben nu ingebeld via Kabelfoon op hun ISDN-nummer, uiteraard met 1655 ervoor. Volgens mij is dat momenteel ook gratis, toch? :?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

i don't trust KPN :p

Verwijderd

pven schreef op 01 January 2003 @ 13:42:
Ik ben nu ingebeld via Kabelfoon op hun ISDN-nummer, uiteraard met 1655 ervoor. Volgens mij is dat momenteel ook gratis, toch? :?
nee

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Waarom niet? Ik bel vanaf een vaste aansluiting naar een ander vaste aansluiting (hun inbelnummer is een gewoon nummer, dus geen 06-nogwat nummer). Volgens mij zou dat gratis moeten zijn, tenzij KPN onderscheid maakt tussen data-verkeer en spraak-verkeer.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:24
Eerder heeft Tele2 ook zo'n "ludieke" actie gehouden en dacht ook heel modemend Nederland ik meen 10 oktober 2000 de hele dag gratis te kunnen internetten, hier moesten ze later op terug komen.

Vlak voor de betreffende dag dwong KPN namelijk Tele2 haar klanten te informeren dat alleen normaal bellen gratis zou zijn en niet internetten omdat anders het netwerk van KPN het niet zou houden, logisch ook omdat anders iedereen zijn internet die hele dag open zou laten staan e.d.

Ik vraag me dus dan ook ten zeerste af of ze dat nu dus wel zouden doen, het gros vd ISP's heeft KPN er al uitgefilterd dmv de 06760 nr's, maar de anderen zoals FreeAccess zullen ook wel niet gratis zijn zoals hierboven wel word gezegd...

Het filteren van het data- en spraakverkeer doen ze dus dmv de 06760 nummers en de andere oude nummers van de ISP's zijn ook gewoon bij KPN bekend en dus zullen die ook niet gratis zijn (zoveel zijn dat er namelijk niet en ze zitten waarschijnlijk ook allemaal in een bepaald range, zoals je dat bij ip-nummers ook hebt :7)

Het is maar dat je het weet :) :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door flipjevandejam op 01-01-2003 20:38 . Reden: toevoeging ]

• jipenjanneke
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:57
Een beetje mosterd na de maaltijd, maar als je eerst 1655 kiest, dan bel je via KPN en kon je wel degelijk gebruik maken van het gratis bellen.

Het was juist hierom dat de Opta KPN corrigeerde afgelopen week:
KPN adviseerde hun klanten om hun CPS weer op KPN te zetten om gebruik te kunnen maken van het gratis bellen. De Opta vindt dat KPN in de advertentie ook had moeten wijzen op de 1655-mogelijkheid.
Pagina: 1