Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vaag probleem met de vaste telefoon van KPN, ik kan bellen e.d maar dus niet gebeld worden! Als ik met een mobiel bel dan zegt tie het nummer is nu niet bereikbaar, maar als ik mijn vaste telefoon oppak dan heb je de gewone beltoon ik heb ook die telefoon van de lijn gehaald want ik dacht dat tie stoorde maar dat maakt dus ook niet uit.

Weet iemand waar het aan kan liggen, ik kan wel bellen maar niet gebeld worden :(

komt lekker uit met oud/nieuwjaar wanneer juist veel mensen zullen bellen :(

btw het is een analoge telefoonlijn

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

had ik net ook, lijnen zijn beetje raar aan het doen... kan overbelasting zijn of storing...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

Nu weet ik niet veel van electronica, maar ik meen zelf ook zoiets te hebben gehad.
Ik kan het niet goed uitleggen, maar het lijkt mij een vuil contactje, of een vastzitten, c.q. vastgeklemd blijven zitten veertje, dat een contactje op je telefoon aandrukt, wat bij de telefoon signaleert dat de hoorn is opgenomen.

(Als het tenminste niet het bijschakelen van extra capaciteit door KPN voor middernacht betreft, of andere KPN-netperikelen).

[ Voor 17% gewijzigd door Brothar op 31-12-2002 23:24 ]

eagle

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 13:17
Ander toestel al geprobeerd ?

Verwijderd

Topicstarter
ja dat maak allemaal niets uit!

Verwijderd

Topicstarter
Het is dus al opgelost iig bedankt voor de reacties, de lijnen waren dus klaarblijkelijk niet helemaal lekker, net even geprobeerd met mijn mobiel en de telefoon gaat weer netjes over zoals vanouds.De schuld lag dus bij kpn!

Verwijderd

Telefoonstoring Zeeland

Door een storing in het landelijke netwerk van KPN is het toegangsnummer van de politie in Zeeland sinds dinsdagavond laat niet te bereiken. Ook het alarmnummer 112 is onbereikbaar. Mensen moeten hun meldingen persoonlijk bij politiebureaus, brandweerkazernes en gemeentehuizen doorgeven. Ook andere korpsen meldden problemen met de bereikbaarheid van het 0900-nummer van de politie.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 12:17:
Telefoonstoring Zeeland

Door een storing in het landelijke netwerk van KPN is het toegangsnummer van de politie in Zeeland sinds dinsdagavond laat niet te bereiken. Ook het alarmnummer 112 is onbereikbaar. Mensen moeten hun meldingen persoonlijk bij politiebureaus, brandweerkazernes en gemeentehuizen doorgeven. Ook andere korpsen meldden problemen met de bereikbaarheid van het 0900-nummer van de politie.
Eh ja, wat heeft dat hier mee te maken? Toen ik voor het laatste checkte lag Rotterdam nog niet in Zeeland...

Daarnaast lees ik ook nergens dat hij de politie/brandweer/ambulance probeert te bellen..

[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 01-01-2003 12:38 ]

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Heb je gelijk in, hier in Doetinchem waren ook problemen met het telefoonnetwerk: nummers waren onbereikbaar, in gesprek tonen etc. van mobiel naar vast en andersom lukte ook niet, isdn verbinding btw
Pagina: 1