[ps2] geen goede overgangen "lagen"

Pagina: 1
Acties:

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:59
Naja met mijn nieuwe ps2 dus heb ik het volgende "probleem".. Een spel zoals ff10 of kingdom harts is natuurlijk opgebouwd uit "lagen"... Het ventje is 1 laag, dan de achtergrond en dan weer de "tekening" daarachter.. Maar als die lagen over elkaar bewegen dan zijn er van die kartelige randjes.. Het ziet eruit als een soort texture probleem.. Dus die overgangen kloppen niet echt.. Nou kan je wel wat dingen aanpassen, maar wat moet ik aanpassen (in dat ps2 config menu dus) en wat doet het.. Of ligt het gewoon aan de tv?

Aap!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:57

inXs

known as inXs

dit was ik dus :P

superB

Verwijderd

Voortaan ff aangeven dat je verkeerd ingelogd was.... :P

Ik las je topic, begreep er ook de balle van, zag dit:
[rml][ SPV]Vage reply[/rml]

En ineens ging het vuurpijltje branden :P

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:57

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 02:25:
Voortaan ff aangeven dat je verkeerd ingelogd was.... :P

Ik las je topic, begreep er ook de balle van, zag dit:
[rml][ SPV]Vage reply[/rml]

En ineens ging het vuurpijltje branden :P
Uhmmm ja sorry :) ik was uiteraard al volop aan ut bier :Y) en had het pas later in de gaten.. Maar goed gelukkig is het nu rond _/-\o_

superB

Verwijderd

FF10 en Kingdom Hards zijn toch gewoon hardstikke 3D? oudere 2D games werken met lagen, nu is het daadwerkelijk 3D, die kartel randjes zijn het product van het detail dat gerendered wordt... lijkt me eerlijk gezecht niet dat je dat op een PS2 echt drastiesch kan aanpakken, zo mooi als PC zal het nooit worden door gebrek aan rekenkracht en resolutie... ook zal er waarschijnljik geen FSAA aanwezig zijn op de PS2 (lijkt me zo)