Toon posts:

Nieuwe monitor zoemt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eergister een nieuwe monitor aangeschaft, alles aangesloten volgens de juiste instellingen.

Als ik hem nu aan heb hoor ik in de monitor een zacht gezoem (ik hoor het ook als ik ervoor zit). het zoemen klinkt net als dat er stroom vreet
ik hoor het als het stil is op mijn kamer, het zoemen komt ook boven de ventilatoren uit van mijn pc, als ik mijn muziek aan heb dan hoor ik het niet meer.
Als ik ook een zwart scherm heb met een gekleurd vlak in het midden dan hoor ik het ook luider dan anders.

Het gaat om een monitor van LG typ F700P
nu is mijn vraag is dit goed of moet ik terug naar de winkel waar ik hem heb gehaald.

ik heb van anderen gehoord dat het de lijntrafo is maar ik vind dat hij wel erg veel lawaai maakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 18:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
mijn resolutie is 1152 x 864 o peen herz van 85

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 18:17 ]

Verwijderd

Is niet je lijntrafo. Die zou heel hoog moeten piepen.
Je hoort waarschijnlijk de verticale afbuigspoel

Verwijderd

Topicstarter
ok maar is het schadelijk voor mijn moni, moet ik ermee terug?

Verwijderd

Ik had een rare pieptoon in mijn monitor tijdens het spelen van veel eisende spellen, misschien kan het er bij jou ook daar aan liggen. Of heb je er constant last van??

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er constant last van, ik vind dat hij er teveel herrie maakt voor een moni

• reminder
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 19:16

reminder

oi....

Als je er constant last van hebt zou ik hem zoiezo omruilen voor een ander (type)

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

Pagina: 1