• DirectZ
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-08-2024
Vorige week heb ik bij ons in een afvalcontainer (werk bij een afvalverwerker) een
Palm III PDA gevonden. Hij deed het in eerste instantie niet, maar met een nieuw stel batterijen deed ie het weer perfect.

Hartstikke leuk natuurlijk, maar iets meer als wat adressen erin zetten en de calculator en agendafunctie kan je er ook niet mee.

Een tijdje geleden heb ik eens iets gehoord over de IRda functionaliteit voor het maken van een afstandsbediening a la Philips Pronto. Is er misschien iemand die dit al eens gedaan heeft of er ervaring mee heeft om te maken?

Of als je iets anders leuks weet met zo'n ding...

Groeten en alvast gelukkig nieuwjaar....

DirectZ, 8)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Wat dacht je van google.com om zelf naar software verzamelingen, palm sites, en noem maar op te zoeken?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Inderdaad, dat moet toch zelf wel te vinden zijn lijkt me. Philips heeft zelfs zelf Pronto software voor de Palm gemaakt.

• DirectZ
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-08-2024
Het ging me niet alleen om de functionaliteit als afstandsbediening maar meer over wat aparte dingetjes die je er ook nog meer mee kan doen dan het standaard adres, kalender en calculator gedoe......

Excuse me hoor....

Groeten,
DirectZ, 8)

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:51

Houston3

ole

check een progje dat omniremote heet

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

• luckyme_
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je zult wel een cradle nodig hebbben om de software erop te krijgen, of via ir beamen vanaf een andere palm. (Of heb je ook de cradle gevonden?)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Zoek eens rond.

En lees de faq omtrent greetz

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.