ok.. dan open ik een nieuwe topic (waarom kon dit niet in het oude?!)
Ik heb een paar dagen geleden Messiah voor de PC gekocht.. maar ik zit met een probleempje.
Als ik hem opstart, dan krijg ik netjes de filmpjes te zien, maar daarna schiet hij automatisch terug naar Windows.
Ik heb de compatibility modes (Xp dus..) alle 3 geprobeerd.. maar ik krijg hem niet aan de praat.
Onder de zogenaamde "safeboot"modus die bij het spel zit loopt hij wel verder.. maar dan doen de soundfx het niet.
Ik heb het spel bij een vriend gespeeld (zelfde cd's), onder Windows Millennium, en daar werkte hij wel gewoon!
Kan iemand mij helpen met dit probleem, want het is wel een erg leuk spel!
extra info:
Laatste patch geinstalleerd,
Niets gvonden op Google,
Niks gevonden bij Interplay,
Mijn OS is Xp Professional geen SP1,
OS waar het wel op werkte was ME,
Drivers up-to-date,
niks oveclocked,
Meer specificaties van mijn systeem lijkt me overbodig...
Ik heb een paar dagen geleden Messiah voor de PC gekocht.. maar ik zit met een probleempje.
Als ik hem opstart, dan krijg ik netjes de filmpjes te zien, maar daarna schiet hij automatisch terug naar Windows.
Ik heb de compatibility modes (Xp dus..) alle 3 geprobeerd.. maar ik krijg hem niet aan de praat.
Onder de zogenaamde "safeboot"modus die bij het spel zit loopt hij wel verder.. maar dan doen de soundfx het niet.
Ik heb het spel bij een vriend gespeeld (zelfde cd's), onder Windows Millennium, en daar werkte hij wel gewoon!
Kan iemand mij helpen met dit probleem, want het is wel een erg leuk spel!
extra info:
Laatste patch geinstalleerd,
Niets gvonden op Google,
Niks gevonden bij Interplay,
Mijn OS is Xp Professional geen SP1,
OS waar het wel op werkte was ME,
Drivers up-to-date,
niks oveclocked,
Meer specificaties van mijn systeem lijkt me overbodig...
Flickr PSN ID= cheironnl