Toon posts:

Draytek 2300 Firmware upgrade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen firmware upgrate uitvoeren bij bovenstaande router.
Als ik firmware upgrade doet geeft ie een timeout aan. Zou eigenlijk Draytek moeten bellen, maar die zijn er nu niet en wil het nu graag voor elkaar hebben.
Iemand enig idee?

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:15

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Wat doe je precies? Je hebt de router in de fw upgrade stand gezet en met het upgrade tooltje probeer je te uploaden?

Specs ...ik doe er niets meer aan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb beide mogelijkheden al geprobeerd:

Heb het via de exe file van de firmware geprobeerd maar dan geeft ie een timeout aan.
Verder heb ik het met de routertools geprobeerd. Eerst de router in firmware stand gezet, daarna routertools draaien. Heel stom, maar blijft timeout aangeven. Ip adres en alles van router staat goed, router vind hij ook.

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:15

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Dan blijft alleen de reset over - alles op default, de PC op 192.168.1.10 zetten en opnieuw proberen.
Je hebt toch niet toevallig een firewall op de PC die je gebruikt om te uploaden?

Specs ...ik doe er niets meer aan.

Verwijderd

Topicstarter
Heb wel firewall, maar ook zonder die firewall blijf ik het probleem houden, heb router ook al gereset naar fabrieksinstellingen, heeft ook niet geholpen. Snap het echt niet, hiervoor een 2200 gehad, die deed alles normaal, ik krijg hier gewoon geen nieuwe firmware op:(

Verwijderd

Heb je Um wel met webinterface op de ftpd stand gezet?

//sorry, niet goed gelezen//

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 18:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Goed, heb het al gevonden. Had pc op automatisch ip adres krijgen gezet. Je moest PC gewoon een eigen IP adres geven. Dus mochten er nog meer personen met dit probleem zijn, zo lukt het wel.

Wat mij betreft kan topic dicht.
Pagina: 1