Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
Tis al vrijwel een fresh install. Er staat echt bijna niks op.Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 17:23:
ik had hetzelfde probleem ook en het was weg bij een winxp herinstall
Gelukkig nieuwjaar!
Dat al geprobeert?Als je computer opnieuw opstart als je een spel laadt, zet dan de functie “reboot on failure” uit, deze is te vinden in Control Panel => System => Advanced => Settings knopje bij “Startup and Recovery” => “Automatically restart” uitzetten onder het kopje “System failure”. Als het goed is krijg je nu, waar normaal je pc opnieuw opstartte, een BSOD voor je neus. Met de informatie die je daarin vind, kom je op de site van Microsoft meestal al een aardig end.
There is no magic.
Heej, die kende ik helemaal ni. Staat nu aan. Ik laat nog weten of het geholpen heeft of niet.
Het zal je probleem niet direct oplossen, maar hoogstwaarschijnlijk krijg je nu een BSOD naar je kop geslingert ipv dat je pc reboot, en dat maakt het oplossen wel wat makkelijker
There is no magic.
Ik kreeg inderdaad een BSOD en daar zat windows te zeuren over cmuda.sys. Na wat onderzoek kwam ik erachter dat die bij de onboard sound hoort. Ik heb een oude driver gedownload, maar die wilde die niet echt installeren. Toen heb ik de cmuda.sys van die ouwe gewoon over de nieuwe gekopieerd.
En guess what... Geen problemen meer EN helder geluid!! Ik dacht dat die crappy sound aan de C-media chip lag, niet dus!!
En guess what... Geen problemen meer EN helder geluid!! Ik dacht dat die crappy sound aan de C-media chip lag, niet dus!!
Pagina: 1