Asus CUSL2

Pagina: 1
Acties:

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 12:34

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
Ik wil een nieuw moederbord. Ik moet er genoeg opties op hebben zodat ik er lang plezier van heb..
Ik had een Asus CUSL2 gezien. Is dit een goed moederbord? Wat zijn jullie ervaringen??

Ik wil in ieder geval geen AMD of VIA moederbord.. dus echt intel

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:46

johnwoo

3S-GTE

* johnwoo heeft een CUSL2 en is er erg tevreden mee...

Je zou ook even kunnen wachten tot de i815EP chipset er is; die is ietsjes goedkoper, heeft geen onboard gfx (maar die wil je toch niet ;)) en ondersteunt tot 1.5 GB geheugen ipv tot 512 MB.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

.

Verwijderd

Hmzzz, 1,5Gb ram. 256 merk je onder win98 al weinig van, en in win2k moet je wel erg stevige bezig zijn wil je door je resources heen schieten. neem dan 512mb, en je zit vrij goed.
Dikke aanrader als je voor een intel non-ddr systeem gaat! OC-en is simpel, makkelijk en succesvol, goede feature support en een genoeg pci sloten etc.

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Prachtig bord. Ik heb er veel plezier van!!!

Beste vind ik nog de "recovery" optie. Bij te ver gaan met oc-en schakeld dat ding zich weer zelfstandig in de default modus!!!

reserveringshouder Tesla Model 3

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 12:34

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
wie kan mij meer vertellen over die 815EP?? Waar vind ik info?

Verwijderd

Die 815 EP is mijn inziens nutteloos. Ik bedoel, wie heeft nou geld over voor 1.5Gig RAM ??????? 256 is echt meer dan genoeg.

Asus CUSL2 is simply the best.

Verwijderd

Kreziebyte> Ik heb ook de CUSL2 en hij schop inderdaad kont!

Ik ben het met cronic eens...wat heb je aan die i815 EP? Je gaat toch niet meer dan 512 mb in je pc stoppen. Ik bedoel tegen de tijd dat 512 mb intern echt het minimum is geworden, zijn er al betere mobo's dan de i815 EP te verkrijgen. Dus koop maar gewoon de CUSL2 :7

• Unico
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-07-2025
Net aangeschaft en nu al zeer
tevreden veel heel veel opties
makkelijk te installeren
suc6 ermee het krijgt van mij een 9
Unico
Pagina: 1