Toon posts:

plexwriter 48/24/48a probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
mijn plextor doet sinds vanmorgen geen bal meer en knippert steeds (het rode lichtje ipv het groene) tis net of ie brand maar er zit geen cd in?? :?
heb em al geupgrade naar firmware 1.03 en draai windhoos xp,iemand bekend met dit euvel?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kun je hem nog wel bereiken in dos?
hoe staat hij in je bios?
gaat hij nog wel open en dicht?
wat zijn je specs?

en het is Windows, niet windhoos .
Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen als M$ en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Dus ajb niet doen. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pro en cons mogen natuurlijk, maar dit is enkel flamen.
uit de WOS FAQ

Verwijderd

Topicstarter
hij doet verder alles...behalve cd lezen en branden

exuus voor....

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Je kunt een biosflash proberen. Ik herken het probleem wel, maar dat was bij mijn SCSI plextor. Na een biosflash heeft hij nog 3 weken geleeft en toen definitief overleden.

Dus
1) Probeer een BIOS Flash (let op de jumper)
2) Hang hem eens als primaire master alleen op 1 kanaal
3) Probeer eens een andere PC
4) probeer eens Plextools.

En de quote hierboven komt uit de WOS FAQ. Daar ligt het iets gevoeliger als in dit forum Opslagmedia & I/O Controllers. Hoewel het onnodig is (namen als windhoos en microschoft) is de kans op een pro / tegen discussie hier een stuk kleiner omdat het gaat over andere zaken dan een besturingssysteem.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Topicstarter
IEDEREEN DE BESTE WENSEN!!!!!!!

na een druk oud en nieuw gevierd te hebben zal ik eens een bios flash proberen..

Verwijderd

Topicstarter
jammer genoeg na de flash naar 1009 (a7v8x) is het nog steed hetzelfde... :(
zou hij overleden zijn?

heb verder alles geprobeert..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 16:01 ]

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 04:49

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 16:00:
jammer genoeg na de flash naar 1009 (a7v8x) is het nog steed hetzelfde... :(
zou hij overleden zijn?

heb verder alles geprobeert..
Ik vrees van wel, als er nog garantie op zit is het nu denk ik wel de tijd om hem terug te brengen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1