Toon posts:

ping: foutcode 10043

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij misschien vertellen wat de foutcode 10043 met pingen betekend ?
Ik probeer namelijk een netwerk te maken en dat ben ik nu aan het testen maar het lukt niet zo goed helaas dus ik ben nu aan het testen met ping, en ik krijg deze foutmelding:

Ping: verzenden mislukt. Foutcode 10043.

Alvast bedankt voor (eventuele) antwoorden en een gelukkig nieuwjaar :)

Verwijderd

tis lastig zoeken zeker ? : http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;140903

ook happy new year en ik wens je dat je zoekmogelijkheden uitgebreid gaan worden.

edit:
kompak die van mij is veiliger is van microsoft zelf (ook al wordt er gequote via google groups) :+

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 16:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de replies, maar dat had ik al gevonden. Het vreemde is alleen dat ik in mijn /windows/ folder die bestanden niet heb staan (waarvan op die site wordt gezegd dat ik ze moet verwijderen).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 17:03:
Bedankt voor de replies, maar dat had ik al gevonden. Het vreemde is alleen dat ik in mijn /windows/ folder die bestanden niet heb staan (waarvan op die site wordt gezegd dat ik ze moet verwijderen).
Waarvoor post je dit nu pas dan? Toch wel belangrijke informatie dat je gezocht hebt, want ze zijn erg snel met slotjes.

heb je bestanden ook gewoon gezocht met de zoekfunctie? Heb je al je netwerkkaart verwijderd uit de netwerkinstellingen samen met tcp/ip en de services? Wel restarten daarna en opnieuw toevoegen.

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik nog even proberen :)
Pagina: 1