MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
het is asus a7v 
en je OS zal je bios niet overschrijven hoor.
dus dat ie van ata33 naar pio is gegaan ligt dan niet aan de OS maar dan heb je waarschijnlijk ook wat in de bios veranderd
dus dat ie van ata33 naar pio is gegaan ligt dan niet aan de OS maar dan heb je waarschijnlijk ook wat in de bios veranderd
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Hehe sorry typfoutchucky666 schreef op 31 December 2002 @ 16:44:
het is asus a7v
Nee oke dat begrijp dat het OS je bios nie overschrijft, maar als ik nou nix heb veranderd in het BIOS enigste wat er gebeurd is was een nieuwe brander AOpen omgeruild voor MSI 8348A en dat alles is op De Secondary Master veranderd.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
heb je hem in de bios op auto staan of manualNiels99 schreef op 31 December 2002 @ 16:50:
[...]
Hehe sorry typfouttyplectisch
Nee oke dat begrijp dat het OS je bios nie overschrijft, maar als ik nou nix heb veranderd in het BIOS enigste wat er gebeurd is was een nieuwe brander AOpen omgeruild voor MSI 8348A en dat alles is op De Secondary Master veranderd.
anders een keer omdraaien.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Heb hetzelfde probleem gehad, soms is XP de DMA setting gewoon kwijt en valt ie terug naar PIO. Handmatig terugzetten lukt niet meer, in jouw geval niet zo'n probleem maar ik had het met de brander. Erg vervelend als je 40 speed opeens nog geen 10x meer kan trekken. Oplossing: de driver voor zowel de cd-rom als de betreffende ide port uninstallen, reboot, XP zet ze weer terug en voila, dma is er weer.
Copycatz thanx, ik heb ff de VIA IDE Tool geinstalleerd, en die gaf aan dat de LG 52x alleen maar tot Multi-Word DMA2 ondersteund. En ja je heb gelijk hier gaat het om een CD-ROM speler minder erg, eigenlijk maakt geen moer uit. Maarja het viel zo op, iedergeval tis opgelost.
Pagina: 1