Wie weet waar windows de instellingen bewaard van de icoontjes op de desktop, dus wanneer je ze niet automatisch rangschikt, maar willekeurig op de desktop. Dit ivm het onverwacht automatisch schikken van de iconen door sommige handelingen als bv de resolutie van het scherm aanpassen.
Nee, maar wat is je probleem, je resolutie aanpassen doe je toch niet elke dag
Dat doe je dus wel als je afwisselend terminal sessies en lokale sessies gebruikt.rAcEr schreef op 31 december 2002 @ 16:14:
Nee, maar wat is je probleem, je resolutie aanpassen doe je toch niet elke dag
Maarja, daarvoor zet je dus je ikonen op "automatisch rangschikken"
[ Voor 3% gewijzigd door Brahiewahiewa op 31-12-2002 16:22 . Reden: a -> o ]
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Ik snap wel dat dit niet vaak doet, maar ik ben gewoon benieuwd in welke file dat hij die gegevens zet, dat als ik dan terug ga dat ik dan een backup van dit bestand kan terugzetten ofzo... zo'n vreemde vraag is dit toch niet?
(hoop ik?)
Verwijderd
gewoon ergens onder documents and settings/% waarschijnliijk in je ntuser.dat, daar valt heel wat uit te halen
Nooit meegemaakt dat windows wel eens spontaan de monitor instellingen kwijt is dan? Ik al meerdere keren op meerdere systemen, en ik kan je vertellen dat het irritant is, dus ik dacht, dat moet toch op te lossen zijn... niemand die nog meer suggesties heeft?
Verwijderd
Ik denk in de Registry, tenzij je aangeeft dar het bewaard moet worden in een HTML bestand.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 14:08 . Reden: Woeps, tijpvautje ]
Pagina: 1