Toon posts:

[WIN 2000] Lokatie desktop shortcuts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet waar windows de instellingen bewaard van de icoontjes op de desktop, dus wanneer je ze niet automatisch rangschikt, maar willekeurig op de desktop. Dit ivm het onverwacht automatisch schikken van de iconen door sommige handelingen als bv de resolutie van het scherm aanpassen.
:+

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Nee, maar wat is je probleem, je resolutie aanpassen doe je toch niet elke dag :?

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

rAcEr schreef op 31 december 2002 @ 16:14:
Nee, maar wat is je probleem, je resolutie aanpassen doe je toch niet elke dag :?
Dat doe je dus wel als je afwisselend terminal sessies en lokale sessies gebruikt.
Maarja, daarvoor zet je dus je ikonen op "automatisch rangschikken"

[ Voor 3% gewijzigd door Brahiewahiewa op 31-12-2002 16:22 . Reden: a -> o ]

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap wel dat dit niet vaak doet, maar ik ben gewoon benieuwd in welke file dat hij die gegevens zet, dat als ik dan terug ga dat ik dan een backup van dit bestand kan terugzetten ofzo... zo'n vreemde vraag is dit toch niet? :+ (hoop ik?)

Verwijderd

gewoon ergens onder documents and settings/% waarschijnliijk in je ntuser.dat, daar valt heel wat uit te halen

Verwijderd

Topicstarter
Nooit meegemaakt dat windows wel eens spontaan de monitor instellingen kwijt is dan? Ik al meerdere keren op meerdere systemen, en ik kan je vertellen dat het irritant is, dus ik dacht, dat moet toch op te lossen zijn... niemand die nog meer suggesties heeft?
8)7

Verwijderd

in de desktop.ini dacht ik.

Verwijderd

Ik denk in de Registry, tenzij je aangeeft dar het bewaard moet worden in een HTML bestand.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 14:08 . Reden: Woeps, tijpvautje ]

Pagina: 1