Toon posts:

ADSL splitter probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net 15 min geleden adsl pakketje binnengekregen.

nu wil het gaan aansluiten ik krijg er stekkertjes bij!!! jippiee denk ik maar als ik in meterkast kom heb ik maar 2 draden rood en blauw tja en nu...

moet ik maar 2 draden van de tel lijn gebruiken (kan dat met adsl) en als dat kan in welke gaten van het stekkertje moet de rode draad en welke de blauwe

mzzl

• comprobot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 19:54
Zoek even je manualtje voor splitter ! :) en bekijk je stekker van je snoer.. dus je moet aanpassen! :)

[ Voor 44% gewijzigd door comprobot op 31-12-2002 15:02 ]

www.tiedragon.nl

• eatme
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ja, die 2 draden moeten in het midden van de stekkerjes worden aangesloten (dus insteken en knijpen met de daarvoor bestemde tang) en in de "line" aansluiting gestoken. Zo ook 2 draden in het midden van de telefoon- en ADSL-aansluitingen en klaar is kees

PS wat me altijd opvalt is dat er dag en nacht mensen zijn die als antwoord "Read the fucking manual" geven. Geef echt antwoord of zoek een hobby

[ Voor 25% gewijzigd door eatme op 31-12-2002 15:05 ]

NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Volgens mij maakt het niet zoveel uit, maar het is een kwestie van even proberen..

Verwijderd

Je hebt enkel die 2 telefoondraden nodig ja.
Makkelijkste manier is 2 draden in een "ouderwets" telefoon stopcontact vastmaken (zo 1 met 3 gaten, lijkt beetje op gewoon stopcontact).
Daar dan een OUDE telefoonstekker + draadje indoen, aan dat draadje met je bijgeleverde tangetje dan zo'n "MODERN" stekkertje maken. Deze in je splitter doen en: Voila! :Y)

Verwijderd

Twee draden is alles wat je nodig hebt. Gewoon aansluiten, werkt volgens mij altijd. Werkt het niet, dan ff de draadjes omdraaien. (Ik ga ervanuit dat alle splitters zo werken als die van KPN)

Suc6

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

En dan maar hopen dat de splitter zijn werk goed doet. Bij mij klapt de verbinding er regelmatig uit als ik ga bellen, niet als ik gebeld wordt :?

Verwijderd

wekkel: is al draad over geweest PRECIES hetzelvde...

ADSL verbinding verbreekt

waarschijnlijk wel meer hoor... gewoon zoeken :P
Pagina: 1