Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

goedkope vu meter mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
ik had het id om een (stereo) vu meter te maken, maar ik vind die velleman kitjes wat te duur, dus ik dacht we doen het anders.

Nu had ik het volgende bedacht.....

Ik hang de "bron" aan de line in van de geluidskaart van mijn 486, dan hang ik hier 2 lpt poorten in, die elk 8 ledjes kunnen aansturen ( zoals die dingen van winamp).
Tot zover kom ik er nog uit, maar hoe ga ik dit aansturen, (ik ben geen held in proggen)... iemand een idee?

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 21:56

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

JWO schreef op 31 December 2002 @ 14:30:
ik had het id om een (stereo) vu meter te maken, maar ik vind die velleman kitjes wat te duur, dus ik dacht we doen het anders.

Nu had ik het volgende bedacht.....

Ik hang de "bron" aan de line in van de geluidskaart van mijn 486, dan hang ik hier 2 lpt poorten in, die elk 8 ledjes kunnen aansturen ( zoals die dingen van winamp).
Tot zover kom ik er nog uit, maar hoe ga ik dit aansturen, (ik ben geen held in proggen)... iemand een idee?
2 lpt kaartjes samen zal waarschijnlijk al boven de 20 euro ofzo uitkomen die een stereo vu meter van velleman kost :(

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• Rattlehead
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-05-2024

Rattlehead

So What?!

Probeer deze link eens:

http://sound.westhost.com/project60.htm

Check out http://www.getbackonstage.nl

• JWO
enriqueeeee schreef op 31 December 2002 @ 14:48:
[...]

2 lpt kaartjes samen zal waarschijnlijk al boven de 20 euro ofzo uitkomen die een stereo vu meter van velleman kost :(
die dingen heb ik wel nutteloos liggen (isa)
het is niet mijn bedoeling om te gaan solderen, ik wil het graag op de manier doen welke ik aangaf..

[ Voor 34% gewijzigd door JWO op 31-12-2002 15:01 ]

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 13:06

Denhomer

Doh !

winamp in samenwerking met discolitez
dit kan tot 32 ledjes aansturen op 1 par poort
www.discolitez.com

• JWO
Denhomer schreef op 31 december 2002 @ 15:00:
winamp in samenwerking met discolitez
dit kan tot 32 ledjes aansturen op 1 par poort
www.discolitez.com
jah die was ik ook al tegen gekomen, dit werkt echter prima (en kan ook 2 parralelle poorten aansturen) met muziek die al op de pc staat, maar mijn bedoeling is om vanaf mijn mixer (die geen vu-meter) dus via de line in te sturen, maar winamp buffert dan, dus dan krijg ik vertraging

• JWO
ok ben er nu uit, heb de vertraging er uit geholpen dmv de buffersize op 0 te zetten,

weet iemand of winamp op een 386 of 486 zal werken (gaat niet om mp3) ?

• Vipertje
  • Laatst online: 20:18
486 werkt wel hoor kan windows op tenslotte 386 weet nie

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
JWO schreef op 31 december 2002 @ 14:57:
[...]

het is niet mijn bedoeling om te gaan solderen, ik wil het graag op de manier doen welke ik aangaf..
Hoe wil je het doen zonder te solderen :?

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22
Tjah ... het kan simpeler, een hele pc om een paar leds te laten branden is een beetje overkill

trouwens solderen zul je toch moeten (leds aan printerpoort etc) met een klein beetje meer werk heb je een echte vu meter

Repareren doe je zo.

• JWO
solderen hoeft niet, ik heb die led meters al een tijdje liggen
Pagina: 1