Ja,misschien hoort ie ergens anders thuis in de FAQ kon ik in ieder geval niks vinden,maar het volgende probleem:
Na het oplopen van het Yaha virus kon ik nergens meer in komen en het enige wat nog overbleef was een nieuwe Install van Windows.
Makkelijker gezegd dan gedaan want ik liep ook daar telkens tegen een probleem aan en dat varieerde van Setup fail of anderszins.
Op een gegeven moment liep ie wel en kon ook alles bereiken,maar het opstarten duurde dik 4 minuten en ook kreeg ik daarvoor eerst een soort witte balk( soort ritssluiting) en die liep door zoals je een game laadt.
Nu heb ik dus op me HDD 3 partities gemaakt en de install op C: deed vreemd,maar de install op D: loopt zonder problemen( ook het opstarten gaat als een speer)
Dus nu C:\ diverse progjes
D:\ Windows
E:\ Games
Zodra ik Win op C installeer ben ik weer bij af qua opstarten!!
Systeem verder:
PIV 2.0 ghz
Maxtor 60 gb 6YO60LO
Chaintech mobo
ddr 512 geheugen
Geforce 4 Ti 4200
Nou hoorde ik ook ergens iets over dat er op me HDD iets mis is,maar kan je dat fiksen op een of andere manier(fixmbr of fixboot)....of moet ik altijd Win install doen op D:\
PS>>> De hele grote van de HDD wordt ( 60 gb) wordt gewoon herkend!
Na het oplopen van het Yaha virus kon ik nergens meer in komen en het enige wat nog overbleef was een nieuwe Install van Windows.
Makkelijker gezegd dan gedaan want ik liep ook daar telkens tegen een probleem aan en dat varieerde van Setup fail of anderszins.
Op een gegeven moment liep ie wel en kon ook alles bereiken,maar het opstarten duurde dik 4 minuten en ook kreeg ik daarvoor eerst een soort witte balk( soort ritssluiting) en die liep door zoals je een game laadt.
Nu heb ik dus op me HDD 3 partities gemaakt en de install op C: deed vreemd,maar de install op D: loopt zonder problemen( ook het opstarten gaat als een speer)
Dus nu C:\ diverse progjes
D:\ Windows
E:\ Games
Zodra ik Win op C installeer ben ik weer bij af qua opstarten!!
Systeem verder:
PIV 2.0 ghz
Maxtor 60 gb 6YO60LO
Chaintech mobo
ddr 512 geheugen
Geforce 4 Ti 4200
Nou hoorde ik ook ergens iets over dat er op me HDD iets mis is,maar kan je dat fiksen op een of andere manier(fixmbr of fixboot)....of moet ik altijd Win install doen op D:\
PS>>> De hele grote van de HDD wordt ( 60 gb) wordt gewoon herkend!
[ Voor 3% gewijzigd door Flame17 op 31-12-2002 13:35 ]
Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.