Prullenbak geleegd , maar weggegooid bestand nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008

• BierPul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Een collega van me heeft net de pst van haar outlook weggegooid :(
Vervolgens prullenbak geleegd

In het kader van de eindejaarsschoonmaak :P

Dit was dus niet de bedoeling , is dit bestand nog terug te vinden :?

Ja man

Verwijderd

ofwel GetDataBack, Easy Recovery of Lost & Found kopen

ofwel http://www.recover4all.com/

Rest2514NL is een freeware prog dat dit ook zou kunnen klik

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 13:30 ]

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 01:04

ZaZ

Tweakers abonnee

Ja dat kan soms nog, maar daar heb je speciale tooltjes voor nodig.
Ik heb ze (in de korte tijd dat ik hier ben) heel vaak langs zien komen.
Dus probeer eens de search en/of google en je komt er vast wel uit.
Anders zien we het hier wel weer

Lekker op de bank

Verwijderd

Probeer het eens met bovenstaande tips.

Omdat dit met een programma mogelijk is, zal dit topic worden verplaatst naar de buren, namelijk Software Algemeen. Ik zal even aan een modje vragen of hij zo vriendelijk wil zijn om dit tijdens het oliebollen eten nog even te doen :)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Op naar SA dan :)

Je wilt zoeken op file recovery software. En vooral de harde schijf NIET meer gebruiken om iets op te schrijven, dus als je OS het gebruikt: PC uitgooien, HDD uitschroeven en in een ander inbouwen. Op die manier kan je data niet overschreven worden.

Check ook het stukje in de Opslagmedia FAQ over file recovery.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Erm... Hoe kan software zoals R-Studio NTFS nu een e-mail undeleten die in Outlook gedelete werd? Ik ken geen enkel programma dat files kan undeleten die in de .idx .pst bestanden zijn opgeslagen, zoals dat bij Outlook (Express) het geval is.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Verwijderd schreef op 31 december 2002 @ 15:14:
Erm... Hoe kan software zoals R-Studio NTFS nu een e-mail undeleten die in Outlook gedelete werd? Ik ken geen enkel programma dat files kan undeleten die in de .idx .pst bestanden zijn opgeslagen, zoals dat bij Outlook (Express) het geval is.

Nee, heel outlook.pst is weggegooid. (toch?)

En dat bestand kan gewoon worden teruggehaald. Met wat geluk natuurlijk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Mja... ik had post gelezen ipv pst....

Als je snel een tooltje moet hebben, kijk dan even bij Applications op http://alpha.newzbin.com/browse/cat/p/apps/

Daarna even je newsreader openen en even downloaden :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

F_J_K schreef op 31 December 2002 @ 15:09:
En vooral de harde schijf NIET meer gebruiken om iets op te schrijven, dus als je OS het gebruikt: PC uitgooien, HDD uitschroeven en in een ander inbouwen. Op die manier kan je data niet overschreven worden.
Juistem, recover4all werkt bij mij redelijk goed. Wel moet vermeld worden dat als je die schijf in een andere bak hangt, windows nog steeds met het ding kan klieren (restore points en dat soort flauwekul).

Dus als je zoveel mogelijk zekerheid wilt: onder dos of linux werken.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

http://hccweb1.bai.ne.jp/~hcj58401/

dit schijnt ook te werken, ik heb het niet geprobeerd moet ik er even bij vermelden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 18:37:
http://hccweb1.bai.ne.jp/~hcj58401/

dit schijnt ook te werken, ik heb het niet geprobeerd moet ik er even bij vermelden.
Ik denk niet dat het nog nodig is :P

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Dank voor de tip (kan nooit kwaad voor de search). Maar na 3/4 jaar zal het of goed zijn gekomen, of het is voorgoed te laat ben ik bang ;)

Dus doe ik dit topic maar op slot voordat mensen reageren die niet door hebben hoe lang het geleden is :)

offtopic:
Astrid: nog welkom op GoT :)

edit:

Heb even het programma geprobeerd (maar natuurlijk zonder 'echte' praktijkcase). Werkt best goed (onder Windows :) )

[ Voor 28% gewijzigd door F_J_K op 22-08-2003 21:43 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.