Ik heb hier een pc van een buurman die niet meer wil booten nadat via windows update SP1 gedownload is. De pc schijnt een uur op 99% installatie te hebben gestaan en toen via ctrl-alt-del uitgezet. Nu reboot hij elke keer als hij bij dat mooie schermpje komt met "Windows XP home" met dat knightrider balkje eronder. Nu wordt mij gevraagd om iig zijn data te redden.
Wat ik over het systeem weet:
- windows xp home (voorgeinstalled door dynabyte)
- waarschijnlijk ntfs
als er meer belangrijk is kan ik het wel opzoeken.
Met de recovery cd kan ik alleen alles weggooien (enige oplossing volgens dynabyte helpdesk).
Ik heb geen admin pass (wordt volgens install handleiding ook niet gevraagd en dynabyte helpdesk kan hem ook niet geven)
Ik heb de hdd in mijn pc gehangen, mijn xp weet wel dat er een disk is maar laat hem niet zien in explorer.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen (buurman is wanhoop nabij)
Wat ik over het systeem weet:
- windows xp home (voorgeinstalled door dynabyte)
- waarschijnlijk ntfs
als er meer belangrijk is kan ik het wel opzoeken.
Met de recovery cd kan ik alleen alles weggooien (enige oplossing volgens dynabyte helpdesk).
Ik heb geen admin pass (wordt volgens install handleiding ook niet gevraagd en dynabyte helpdesk kan hem ook niet geven)
Ik heb de hdd in mijn pc gehangen, mijn xp weet wel dat er een disk is maar laat hem niet zien in explorer.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen (buurman is wanhoop nabij)