Toon posts:

Wat is volgens jullie beter???.........

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De Bose Accoustmas serie (ik dacht zelf aan 8) of gewoon losse componenten....???
Ik heb nu genoeg geld ik wil het dus snel weten voordat ik het aan domme shit ga uitgeven....

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:28
Losse componenten. De meeste bose-installaties zijn gewoon kut in vergelijking tot de prijs (net zoals B&O). Een bose-installatie is misschien leuk voor het oog (ik vind ze lelijk), maar voor het oor kun je je geld veel beter stoppen in losse componenten. Het allerbeste kun je ze gewoon gaan beluisteren (neem een paar bekende cd'tjes mee).

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Verwijderd

Bose is inderdaad domme shit. Maar als jij losse compontenten koopt van bv Technics of Sony van gemiddeld 199= per stuk, heb je nog steeds shit. Ga gewoon naar een goede audiozaak en luister alles wat in jouw prijsklasse valt. Bezuinig sowieso NOOIT op dingen die onbelangrijk lijken, zoals interconnects en speakerkabel. En onthou, if it sounds better, it is better!

• MaxxRide
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-01 10:13

MaxxRide

Surf's up

Idd en je hoeft ook niet allees in een keer te kopen.... Kijk vooral rustig rond, en als je het niet zeker weet -> niet doen!! Anders krijg je er echt spijt van!

If you are not wiping out you are nog pushing enough...