internet op universiteit Utrecht met laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:30
Ik heb een vraag, ik weet alleen niet of dit het goede forum is om hem te posten.
Mijn broertje zit op de universiteit Utrecht(hij studeert Economie). Hij wil zelf een laptop kopen(2dehands), om aantekeningen te maken, email checken, enz. Hij zegt dat er medestudenten zijn die tijdens de college's met een laptop email kunnen controleren. Hoe werkt dat? Gaat dat met een wireless aansluiting? Of met ifrarood? Ik moet namelijk op zoek naar een geschikte laptop die niet al te duur is. Dus dan moet ik wel weten wat erop moet zitten.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Niet het juiste forum, ik denk dat je bij de ICT afdeling van die universiteit moet wezen ;)

• baggah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 22:47
Bij de Haagsche Hogeschool heb je utp aansluitingen in de lokalen.... waar je dus je eigen netwerk kabel in kan doen ;) (Staat ergens in een regelement.. hoe en wat..)
Je moet dus gewoon zijn ict regelement lezen.... staat het vast allemaal in.

[ Voor 19% gewijzigd door baggah op 31-12-2002 12:30 . Reden: eh... ]

Verwijderd

Bijna overal ligt een draadloos netwerk, heb er zelf weinig ervaring mee, maar er zijn wel mensen (studenten en docenten) die je overal ziet werken via het netwerk. Zou hij even moeten informeren bij systeembeheer van zijn eigen faculteit ofzo.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:30

Predator

Suffers from split brain

Yup, even informeren bij de juiste dienst daar.
Die kunnen je dat veel beter vertellen dan wij.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.